Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 I dag har jeg hatt kynnere kjempeofte og de grenser til det ubehagelige. Har også kjent veldig lite liv i dag i forhold til de andre dagene i uka som har gått. Skal sies at jeg har stressa ganske mye i dag, men likevel... Noen som synes jeg har grunn til å være bekymret? Burde jeg kanskje ta en telefon til føden? Er 20+2 forresten.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Jeg også sliter MYE med kynnere og de kan være ganske så ubehagelige noen ganger. Prøv så godt du kan å slappe av. Kommer kynnerene for det så prøv å endre stilling f.eks. sitte eller stå rett opp og ned. Fortsetter kynnerene da hadde jeg nok ringt føden. De gangene jeg har masse kynnere (de kommer selv om jeg har ligget å slappet av i over 1 time på sofaen) så prøver jeg å sette meg opp og etter hvert da så går de over. Masse lykke til å ring føden hvis du er bekymret =) Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite....
Propellmamma til 2 Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har også masse kynnere, kan ligge helt stille i senga og få det. Jeg har nettopp blitt 50% sykemeldt pga det (og bekkenløsning da...). Legen sier det er viktig å roe seg ned noen hakk når man er veldig plaget med dette. Men så lenge de ikke er vonde (bare ubehagelige) er det ikke grunn til bekymring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå