LisaColli Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 bedre forslag mottas gjerne tidligere lille_lupp Victoria 8/1.07
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 hehe, fet navn! Promp og fis er jo kjempe gøy;) Syntes jeg da, selv om jeg er voksen, hihi:)
mayaya Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 fant du ut om bilstolen?? så på venninna mi sin, den var muligens som din. Hun fikk ut nyfødtputa om hun bretta ut stoffet litt, på en måte.....?
LisaColli Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 hehe, jeg tok en titt på puta ja, men jeg skjønner fremdeles ikke hva du snakker om altså puta mi er liksom flat med hull til selene og øverst er det en buet kant, går ut i fra at det er hodestøtta. er det en pute til nedi der da??? hehe, må se etter neste gang jeg er i bilen..
mayaya Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 nyfødtputa er den delen som er under rumpa :-) på min lå den under stoffet som hodestøtta er festa til, på venninna mi sin var den inni, men vi fant et sted det gikk an å brette ut stoffet så vi kunne ta ut puta :-)
LisaColli Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 haha, sier du det ja kanskje derfor stolen virker så liten allerede! må ta meg en titt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå