Pickle Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Snufs! http://filter.start.no/embed_click.php?link_id=1993
Gjest MMJ Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Det er helt syyykt hvordan opera virker på meg... blir helt satt ut!!! Det er så utrolig vakkert!! TENK å kunne oppleve noe slikt for orgentlig!!!!
pandabjørn Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Ja han er jo helt utrolig flink.........han vant jo hele finalen også har jeg lest og for pengene han vant så skulle han få nye tenner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå