Gå til innhold

Svaaakt positiv test!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg bare her med klumpen i halsen altså... Tror det ikke nesten selv- men det er en svaaaak strek på testen!! tok den egentlig bare sånn likevel (man blir jo litt manisk på testingen;)) Testet for to dager siden også- og da var den helt negativ.. Vi har liksom hatt pause den siste mnd fra all babylagingen- men så dro vi på romantisk ferie.. hehe- ser kanskje ut som om det har gjort susen!

Har fått Pergo fra gynekolog (har ikke PCO- men har vært prøver i ett år, og fikk beskjed om å prøve det), som jeg etter planen skulle begynne med neste syklus. Den ligger klar i skapet.. Og nå er det en liten strek der.. Og det var den nest siste testen jeg hadde i skapet! Skal ta den siste med morgenurin i morgen, så får jeg kanskje kjøpe en CB:) Jeg tør jo ikke håpe nå, jeg er helt skjelven, men er dette sant så er jeg verdens lykkeligste menneske!

*tårene triller*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt ny test?

Jeg er ikke prøver enda, men gud så spennende det er å lese om andre som prøver.....

Skrevet

Gratulerer (c:

Kan virke som dere har fått det til da ja, så spennende. Opplevde noe lignende da vi prøvde på nr. 2, selv om vi bare prøvde i 3mnd altså. Vi prøvde iherdig i 2 mnd uten at det ble noe. Det ble så stress, at vi bestemte oss for å vente noen mnd. Så da neste mnd hadde vi sex bare en gang. Og da ble vi jammen gravide. Men nå prøver vi på nr. 3, og stresser like mye igjen for det da (c;

Skrevet

Hei...

Så bra da=o) Har du Tatt den siste??

Gratulerer så mye=o)

Klem

Skrevet

Test nr 2 er også positiv!!! Mye sterkere strek med morgenurin.. dette betyr vel mest sannsynlig at jeg er gravid?? Jeg har nettopp vist testen til samboren min.. Han er helt i ekstase:)) Men dette er jo kjempeskummelt!! Jeg er jo selvfølgelig kjempeglad, men samtidig tenker jeg på at det kanskje ikke går bra.. Åh- for en utrolig følelse! Men skal teste med CB i kveld.. Bare for å være HELT sikker:))

Men jeg lurer på noe- driver og pusser opp og skal male (med oljemaling) nå- hva har dere hørt om maling og graviditet?? Det står så mye forskjellig...

termindato ble den samme som tantebarnet mitt:) Det var litt artig da!

Går bare rundt og smiler og tenker på navn jeg- herregud så fjollete jeg blir altså..;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...