Gå til innhold

kan det være SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tr igår kveld, en dag over ikm. Men idag har smertene vært noe sinnsykt vonde. Verre enn de smertene jeg har til vanlig ved TR. Skikkelig vondt i underliv, sånn krampeaktig, måtte nesten stå bøyd over for det var så vondt, og vondt i hodet i halve dag nå. (unnskyld detaljene, men....) har ikke fått så mye klumper med TR enda, kom ei god del i begynnelsen av idag da, men stoppet opp med klumpene etter det. Fersk blod farge, men sånn slim aktig da....hva tror dere?

Nettopp kommet hjem fra jobb, led meg gjennom den siste timen på jobb :( godt å komme hjem og sitte og slappe av i sofaen nå....

Men trist å komme hjem til ei tom leilighet. 1 uke og 6 dager igjen til samboer kommer hjem*sukk* savner han så sinnsykt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Tussa84. Det kan godt være en SA du har nå ja hvis du har slike smerter du beskriver. Jeg har ikke blødd klumper ved mine SA så det må ikke et. Veldig mange svangerskap ender slik. Og hadde det ikek vært for at vi går og håper vi er gravide så hadde vi vel ikke visst at det var en graviditet heller.

Lykke til i neste pp. den sitter nok snart skal du se!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...