Gå til innhold

forkjølelse amming og brystvegring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Sikkert fler her enn på ammedebatten på denne tiden av døgnet...

Jenta mi er forkjølet tror jeg.. litt surkling bak i nesen. Hun puster gjennom nesen altså men hører det er litt slim bak i der. Spørsmålet er bør jeg dryppe med saltvannspipetter før jeg ammer allikevel? Selv om hun klarer å puste når hun får pupp mener jeg? Hører det surkler litt når hun spiser, men hun slipper ikke puppen eller noe altså.Er så redd for at hun skal begynne med puppenekt, for jeg har hørt de kan få det om de er forkjølet...

Hun er snart 11 uker foresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok bra. Prøv heller å dryppe ltt morsmelk i nesen:-)

Skrevet

Ok. Jeg bør altså gjøre det selv om det ikke er tett? Blir de bedre av dette eller er det bare sånn umiddelbar virkning liksom? Og...he he.. noe godt råd til hvordan jeg får morsmelken inn i de bittesmå neseborene??

Skrevet

Morsmelk er godt for alt og det løser opp. er en kunst å få d til. Bare til å sikte å sprute. Eller klemme ut litt og ta på en engangssprøyte. Litt lettere å treffe med den. Kan fort bli melk i hele ansiktet på den lille;-)

Skrevet

ok... men jeg får somregel ikke klemt ut så mye før etter hun har sugd litt jeg .. men det har kanskje en hensikt å gjøre det etter at hun har spist også da.. om det "er godt for alt"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...