Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Har ikke opplevd maserier i forrige svangerskap så aner ikke hvordan de kjennes ut.. men jeg har vært mye plaget med kynnere i begge svangerskap. Nå for en times tid siden fikk jeg sånne mens-smerter i ryggen og magen ble knallhard... jeg gikk i dusjen og smertene ble borte,men magen er like hard og har vært det konstant i en time nå... Når jeg har hatt kynnere før så har det gått over i løpet av noen min.. så lurer derfor på om kynnere kan endre lengde og styrke når terminen nærmer seg... eller om dette er så omtalte modningsriene?? Jeg vet med sikkerhet at det ikke er vanlige rier...den følelsen vil jeg tro jeg hadde dratt kjennsel på,hehe.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 oki, da tenkte jeg rett kanskje.. legge meg så.. satse på at det gir seg litt så jeg får sove.
KlemC 3småUnder3år Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Prøv det... du har sikkert ikke lenge igjen;)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 dette har fortsatt i hele natt.. ikke noe regelmessig av noe slag,men magen er knall hard hele tiden. Når jeg våknet og stod opp i dag tidlig begynnte murringen i ryggen igjen:) men modningsrier hilser vi velkommne, kan jo bare være bra å bli super moden.. men kan bli lange 4 uker om jeg skal gå slik hver dag fremover.. hehe.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 vi har jo så likt svangerskap at det nesten er skummelt. he he.. og termin på samme dag i tillegg. he he... jeg gikk med murringer i ryggen i HELE går. og tror jeg hadde maserier, eller bare veldig veldig vonde kynnere. ga seg heldigvis da jeg dusjet. he he.. satt i dusjen og dusjet magen og ryggen. åh så deilig det var.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 hehe vi får "tvillinger" vi vel:) hehe. Jeg prøvde å dusje for har hørt at kynnere kan gi seg da.. før har det vært nok å bare gå litt rundt,men nå ga det seg ikke gitt. Murrigen i ryggen ga seg i dusjen,men magen var like steinhard.. og slik er den fortsatt... kjennes litt slitsomt ut liksom... som om man anspenner magemusklene hele tiden.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 ja har hørt at alt annet enn ekte rier gir seg i dusjen. magen min er også ganske hard. men heldigvis ikke så hard som når det knep til. plutselig bare knep det til nederst i magen. var kjempevondt. da ble magen steinhard. så holdt det i ca et halvt min før det slapp. i begynnelsen kom det med ca en halvtimes mellomrom. noen ganger oftere. det som var så rart i går var at det kom når jeg lå og slappet av også. før hjalp det å legge seg ned å slappe helt av. men ikke i går nei. håper ikke jeg skal ha det sånn i 4 uker til. da kommer jeg til å være utslitt når fødselen starter.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2007 Var sånn mellom 30-60 min mellom hver gang murringen kom på meg.. men magen like steinhard hele tiden allikvel. Og det var vondt like lenge som med deg ca. Nei vi får krysse fingrene for at vi slipper å gå slik i 26 dager!!!!! ja tenkt bare 26 dager igjen;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 ja vi krysser fingrene for det. ja bare 26 dager igjen. det er ikke lenge. 5 dager til vi er fødeklare. det skal bli fantastisk godt å være fødeklar. da jeg vil føde på storken. og da må man være fødeklar. ellers må man på føden.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. juli 2007 ok, ja men vi holder guttene inne litt til;) har du msn så må du gjerne legge meg til, har laget meg en "bim" adresse, hehe.. [email protected]
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 ja de kan godt holde seg inne litt til. vi får bare knipe igjen. visste jeg kom til å få bruk for knipeøvelsene en dag. ; ) nå har jeg lagt deg til.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 Jeg tenker modning, jeg. Har det slik selv og. Og vi skal jo ha omtrent samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå