Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 når barnet sitter med ansiktet utover..skal det da ha armene over den kanten man bretter ned eller under og ut gjennom de hullene på sida?? hmm**
St.Sunniva Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 I hullene på siden...ellers vil det vil bli til at armene står rett opp nesten..eller?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 min har ikke armene i hullet- har dem over. Hullene er på en måte for langt ned. (eller gutten min er for lang ;-)
St.Sunniva Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Lenge siden jeg har brukt min nå, men er det ikke sånn i bunnen man stiller etter hvor lang babyen er? Slik at barnet ikke blir sittende for høyt opp i den? Eller er jeg helt på bærtur nå?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jeg klarer faktisk ikke komme på det akkurat nå, hvor han har armene... Men her har det vært naturlig å ha de der de er iallfall. Du ser det når du setter han i bæresela, hvor det er naturlig å ha armene
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 joda, har stilt den på max lengde. Men må alikevel ha armene over.
snartmammapåny Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 prøvde å bære mini litt i bb i dag. Ble ikke helt fornøyd verken jeg eller mini. Men kom iallefall til at det beste var å brette ned "kanten" og feste den nedbrettet i de festene, og så ha ermene over kanten. Da fikk han liksom støtte seg litt. om jeg hadde armene gjennom hullene så ble han så dinglete på en måte.
St.Sunniva Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 ja det blir vel kanskje sånn når de blir lengere....jeg brukte aldri min så lenge. Så lenge de ikke går over maxvekten, så har det vel ingenting å si :-)
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Er vel siste tiden jeg kan bruke den nå. Har en stor gutt- 70cm og 9 kg (5 mnd) Brukte den ikke så mye når han var mindre, syntes han ble så dinglende da. Nå sitter han iallefall veldig stødig. men begynner å bli tung å bære sånn
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Armene skal gjennom de hullene du nevner. Tok først feil og vesla hadde armene rett til vers :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå