Gå til innhold

Brun utflodakig...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så spent på om jeg får mensen denne måneden.. 2 dager over idag.Dessverre var jeg nettopp på do og oppdaget noe brunakig utflod.. Når jeg tørke meg var det også vanlig lys utflod med antydning av lyserosa.. Har lest at man kan få dette selv om man er gravid. Noen her som vet? Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ha blødninger under svangerskapet, men dette forekommer for det meste i 1 tri og på slutten... Tror jeg det var...

 

Har hatt en del blødninger så langt i svangerskapet, er 5+5 i dag. Har tatt blodprøver for å se om jeg mister eller ikke...Spent å se på Mandag...

 

men Får du smerter i tillegg til blødninger, bør du oppsøke lege og høre om deu mister eller ikke...Ikke alltid man gjøre det...

 

Håper det går bra med deg (noe jeg vil tro det vil gjøre=o) )Og krysser fingrene for sikkerhets skyld=o) XXXXXX

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du Anonym!

 

GRATULERER, hehe, jeg tillater meg å si det. Jeg var 1-2 to dager på overtid og fikk lysebrun utflod et par dager. Enda to dager senere tok jeg en test (da var utfloden normal igjen nemlig) og jeg fikk to klare streker på testen!

 

Så nå sitter jeg her og kan si at jeg har termin 10.mars!

 

Ønsker deg LYKKE TIL! Håper det går like bra for deg som det gjorde for meg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...