Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg blir ofte så forbauset over hvor mye vi kan skryte av en pappa for at han gjør ting med/for babyen som bare skulle mangle! For eksempel: Jeg spør min samboer om ikke han kan skifte bleie. Joda, han gjør det. Og når han kommer ut igjen så sier han: "var jeg ikke flink nå?" Da blir jeg helt overraska over spm. jeg.. Hva skulle jeg sagt da? Jeg får ikke høre hver gang jeg har skiftet bleie hvor flink jeg har vært! Herregud.. skulle da bare mangle at han skiftet bleie syns jeg! Og så får mange skryt fordi leker med babyen, snakker med babyen osv. Og når de er mer enn en halvtime alene med babyen så er de bare sååå flinke! Er ikke dette bare en selvfølge når dem er med på og lage barn? Ja, jeg vet at kanskje ikke alle føler seg like trygge, ikke med en gang. Men de må da vokse inn i rollen, å det gjør dem bare ved og være med og hjelpe til!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Nei de må fortsatt ha skryt i noen tusen år til før det faller dem naturlig å skifte dritt på ens eget avkom. De jobber seg opp ved å få stryk over hode, men ikke noe bombe er det ikke slik man får det man vil ha også da......hihi, stryke mannfolka på hode?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Men du får vel høre at du er flink dersom du skifter dekk på bilen, peiler oljen, legger nye fliser på badet, osv... Slinke ting som menn ikke får skryt for fordi vi forventer at de gjør det ?
Darth Vader Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Man må være litt mer selektiv når man velger fedre. Da slipper man den problemstillinga.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Men herregud a.. Hadde han bare gjort det så!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Det jeg skulle frem til.. Sånn som du skriver så virker det som om det er mennen som skifter dekk og slike ting, og damene vasker hjemme osv. Litt gammeldags.. Men du kan da ikke se på ungen som en slike jobb? Syns ikke du kan sammenligne dette.. For babyen har man da valgt og få sammen! Og da burde ansvaret og jobben det medfører deles!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå