Tulletutta Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Det fekk eg beskjed av pappa, her ein dag. Kjekt, han meinte det var for det var vanligt i min familie å legge på deg over magen, ja kor andre plasser skulle eg liksom legge babyen då, på rumpa. Ligger fint i symfyse mål og har berre lagt på meg 5 kg til no er 24+5 som er jo absolutt ikkje noko mykje. Alle syns eg har liten mage til å være så langt på vei. Irretere meg sånn over hans kroppsfiksering har alltid måtte bemerke det om eg la på meg litt. Husker eg kom heim fra feri som 13 åring og det første han sa då eg kom heim var ja du har no lagt godt på deg.. Han henger seg sjukt opp i sånne ting greit eg er ikkje noko syl slank, men det er da ikkje akkurat overvektig heller sånn som han faktisk er. Ja, no raser det nokon hormoner i kroppen min, men det hjelp no å skrive det ned her..
*1+1=2 små* Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 pappa har også klart å si sånt til meg....og jeg er IKKE feit altså. Han har DEN ølmagen og bør passe seg litt for å si det sånn... utrolig lite koselig å få høre det bare fordi man kanskje har lagt litt på seg, vi er da mennesker vi og.
Tuppamor Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Hei! Jeg har det problemet med mamman min... Hun sier jeg ikke skal spise mye nå når jeg er gravid, men jeg må jo kunne spise normalt mener jeg... Jeg har var jo ikke akurat mager da jeg ble gravid, men heller ikke overvektig. Hadde kanskje noen kg for mye, men hun må passe på å høre om hvor mye jeg har spist eller lagt på meg nesten hver dag. Jeg har fram til nå ikke lagt på meg et enda gram siden jeg ble gravid og er nå 23+3 påveg. Jeg vet at hun ikke mener noe vondt med det. Sikkert redd for at jeg skal få svangerskapsdiabetes, men foreldre har av og til en tendens til å si ting ikke helt som kanskje ment. Du må bare ikke høre på det de sier har mannen min sagt. Men jeg vet...lettere sagt enn gjort.
sol og varme Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 så frekke foreldre som finnes da... pappaen min sier ikke sånt i det hele tatt, tror ikke han kan få seg til å si sånt...han vet at det er sårendes og helt unødvendig å trøkke ut av seg... men min eks-svigermor hun derimot måtte bemerke seg hele tiden hvor svær mage og bak jeg hadde fått...og hver gang vi møttes så hadde den tydeligvis blitt enda større - det merkelige er at uansett hvor ofte vi møttes så kom jeg meg fortsatt inn gjennom døra hennes - så jeg kan jo ikke ha blitt så stor...haha - tar det med en klype salt nå, men når det sto på var det sårendes... synes de kan holde kjeften de som sier sånt, særlig kvinnfolk -de har jo vært gjennom det før... og fedrer som sier sånt til deg som datter - ja, han må bare se til å skjerpe seg... sånne kommentarer og i så tidlig aldre kan jo få en stakkars jente til å få spiseforstyrrelser... nei, det går ikke ann... er sikker på at du ser flott ut jeg jeg er 22 uker og har lagt på meg 6 kg, så jeg "slår" jo deg da hihi - hvis det var noen trøst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå