Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Noen som har noen innesko eller tøfler å anbefale? finner ikke noe spes i butikkene..
Slostril Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jenta mi bruker Crocs. Fungerer veldig bra det..
melkekua™ Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Sjekk ut disse sidene: www.alveslottet.no www.barneparadis.no
Lille Filur Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Vi hadde Robeez til gutten da han begynte i bhg=) De var gode og myke. De i bhg sier at han bør ha sandaler, for det sier fysioterapauten, men jeg kan ikke skjønne at det er bedre å gå med sandaler enn på bare beina? hm
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Mini her bruker crocs..det gjør veldig mange av de andre barna også!
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Hviklen crocks -modell har dere da? kan jo bestille på taylorshoes..
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 Æsj, får ikke til å bestille fra taylorshoes.. får bare opp error.. er det noen andre nettbutikker som selger crocks like billig?
2 barns-mor :-) Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 jenta mi har adidas sandaler. kjekt å ha noe som er åpent, slik at det ikke blir klamt og varmt på føttene
Katja Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Jeg liker ikke at ungene har Crocks i barnehagen. Siden de ikke sitter så godt på foten, får ungene en subbete gange. Samme når man går med slipperser. Jeg syns de skal ha sandaler eller tøfler som sitter godt på foten. Personlig liker jeg sandaler best, fordi de er luftige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå