En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Er i uke 35, og har lyst til å reise i aqualand i Danmark. Har ikke åpning eller hatt andre komplikasjoner.
June Anette Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 nei, det e ikke farli å bade i klorbaseng.. det e ju ingen ting av vanne som kommer inn t babyen.. så du kan bare kos dæ i badebasenget:) lykke t me den lille når den kommer:)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Det er ikke farlig. I verste fall kan man utvikle en urinveisinfeksjon, noen er mer utsatt for det når de bader i basseng.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 hmm, Riksen anbefaler ikke badig i basseng nær termin, da slike basseng er fulle av bakterier og infeksjonsfaren er stor hvis slimproppen har gått.
Væren*78 Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jeg er også gravid i uke 35. Spurte legen igår på Ahus om jeg kunne dra på badeland. Og han sa at det var bare å bade!!! Så igår dro mannen min og jeg på badeland og det var så deilig Det eneste jeg ikke prøvde var bobblebadet da det kan være litt voldsomt for hun lille i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå