Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutt og lek perfekt, og slipp heller løs bitcha i dere! Loosen up!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bitchy jeg.. Om jeg skulle leke perfekt så hadde ingen trodd meg alikevel.. Er ei bygdejente som stort sett er ganske rett fram, kanskje litt for rett fram for enkelte..............................

Skrevet

det er vel ikke så veldig mange perfekte her inne. Men man kan jo være sivilisert for det.

Skrevet

Er man ikke sivilisert selv om man viser at man har mer enn ett humørstadie?

Skrevet

Så du stakk av du......................hehehehe.......................

Skrevet

Jævla stalker! -Får jeg være med?

Skrevet

Hæ?

*hører ikke hva du sier, for perfekte meg sitter på min meeeget høye stol og ser ned på alle andre*

Skrevet

Selvfølgelig følger jeg etter deg. Du er jo gnisten i mitt liv, min støtte i treige tider, mitt fyrverkeri i kjedsomheten, min sol i mørket og så videre.......blablablablablabb--------

Skrevet

de fleste har vel mer enn ett humørstadie, men det betyr jo ikke at man trenger å være bitchy for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...