Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Slutt og lek perfekt, og slipp heller løs bitcha i dere! Loosen up!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg er bitchy jeg.. Om jeg skulle leke perfekt så hadde ingen trodd meg alikevel.. Er ei bygdejente som stort sett er ganske rett fram, kanskje litt for rett fram for enkelte..............................
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 det er vel ikke så veldig mange perfekte her inne. Men man kan jo være sivilisert for det.
Lilly 79 Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Er man ikke sivilisert selv om man viser at man har mer enn ett humørstadie?
Eat sardines and die Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Så du stakk av du......................hehehehe.......................
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Hæ? *hører ikke hva du sier, for perfekte meg sitter på min meeeget høye stol og ser ned på alle andre*
Eat sardines and die Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Selvfølgelig følger jeg etter deg. Du er jo gnisten i mitt liv, min støtte i treige tider, mitt fyrverkeri i kjedsomheten, min sol i mørket og så videre.......blablablablablabb--------
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 de fleste har vel mer enn ett humørstadie, men det betyr jo ikke at man trenger å være bitchy for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå