Lilly 79 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg klina katteavføring på en postkasse en gang. Posten var ikke hentet inn.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 jeg ødela noe viktig som tilhørte eksen min en gang. var en deilig følelse.
Eat sardines and die Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Det mest ondskapsfulle må være den gangen jeg stjal min venninnes klistermerke. Det var det fineste hun hadde og jeg ville ha det.......................når hun i etterkant sørget over å ha mistet det, syntes jeg ikke synd på henne eller følte noen som helst form for empati...................bare lykkelig for å eie verdens fineste klistermerke. Jeg skjønner hvordan samlere som har stjålet kunsten sin har det. De nyter samliingen uten å kunne vise den til noen, men det gjør ingenting.
Lilly 79 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Ehm.. Og etter du fylte 6, hva er det mest ondskapsfulle du har gjort? Ellers, flott innspill!
Eat sardines and die Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Det må være den gangen jeg stjal min venninnes fineste klistremerke................................he he he nei jeg tuller. Var det aldersgrense på det altså? Jeg har ikke mer jeg.................fryktelig snill!
Lilly 79 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Hhehehe... Tror jeg forresten ikke no` på!
Piri Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Jeg og venninna mi var på vei hjem fra skolen. Utenfor butikken stod en spark med en pose på. Oppi posen lå en stor, fin torsk. Sporen stakk ut av posen.... Vi tar posen med fisken og kaster den laaaangt borti grøfta og går videre. Mannen går senere forbi oss uten fisken sin og vi lo og fniste. Vi lekte oss videre opp gjennom veien og etter en stund kommer mannen tilbake i ei helvettes fart på sparken. Vi lo ikke så mye da....det var en gammel mann og midt på svarte vinteren....blir kvalm bare jeg tenker på det.... Ellers så saboterte jeg forloveren til svogeren min sin tale under bryllupet dems. Jeg utbrøt midt i tala: "herregud, det høres jo ut som de er døde jo!" De var med fullt overlegg og iskaldt beregna. HEVNEN ER SØT! Har ikke dårlig samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 sitat: Vi lekte oss videre opp gjennom veien og etter en stund kommer mannen tilbake i ei helvettes fart på sparken. Vi lo ikke så mye da....det var en gammel mann og midt på svarte vinteren....blir kvalm bare jeg tenker på det.... hæ?? hva mente du egentlig? jeg skjønner ikke:-/
Piri Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Jeg og venninna mi drev å lekte litt her og der langs veien og brukte lang tid. Mannen hadde vel oppdaga at fisken var borte og kom tilbake for å lete etter den. Vi skjønte begge da at det vi hadde gjort var slemt. I og med at det var vinter, mørkt, kaldt og at mannen var gammel gjør at jeg blir kvalm av å tenke på det vi gjorde. Det var slemt og grusomt og jeg angrer enda. over 20 år senere. Forsto du det nå?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 ja, nå skjønte jeg:-) syns du forklarte deg litt utydelig første gang bare..
Cat.68 Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 Hæ var den så vanskelig å forstå?? Vel for mitt vedkommende må det kanskje være da jeg helte en påspandert øl i buksa på en innpåsliten beiler på en uteplass. Angret ikke i det hele tatt til tross for at jeg fikk sitte en god stund på damedo før en illsint mann valgte å forlate åstedet med en god porsjon såret stolthet........Moahahahaha!!!!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 Aldri gjordt noe ondskapsfullt jeg !! Alt har vært selvforskyldt......)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har tatt revansje på naboen min. Hun var jævlig mot meg en gang, og da tok jeg ugressmiddel og spreiet på ALLE hennes busker i hagen. Alle buskene døde TOTALT i løpet av samme året, og hun kjønner ikke hvorfor )
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #15 Skrevet 6. juli 2007 Har ingen av dere vært onde etter fylte 10 år? det har jeg vanskelig for å tro.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #16 Skrevet 6. juli 2007 JEG!!! Jeg har tatt ugressmiddel på buskene da jeg var 28 år gammel!!!
Cat.68 Skrevet 6. juli 2007 #17 Skrevet 6. juli 2007 Øhhhh?? Jeg var ganske langt over 10 år da jeg var på bar og helte øl i buksa på en mann da. Daaahhh!!
.Ann. Skrevet 6. juli 2007 #18 Skrevet 6. juli 2007 Jeg la ei død mus under senga til broren min. Det tok en stund før han kom over det.
sjokedorisei Skrevet 7. juli 2007 #19 Skrevet 7. juli 2007 jeg ringte til min ex,å sa jeg var gravid under hans examensfest.(bare for å ødelegge)... han fikk heeelt hetta... før jeg sa det var bare kødd.,et par timer senere.. MEN:.... Måtte ringe tilbake en uke senere å si at jeg faktisk Var gravid... på ordentlig!!! vi er nå samboere,med to barn å alt er bare lykke...Men tenker enda på det som en slem å umoden ting å gjøre..(mange år siden nå...heldigvis)
Melkerull Skrevet 7. juli 2007 #20 Skrevet 7. juli 2007 Jeg slo til kosebamsen min mitt i magen en gang. Det må ha gjort fryktelig vondt.
M by M Skrevet 7. juli 2007 #21 Skrevet 7. juli 2007 En venninne av meg ble misunnelig fordi en annen venninne av meg hadde fått en kjempe fin hårbøyle av bestefaren sin som han hadde kjøpt i Afrika. Venninne nmr 1 overtalte meg til å stjele den fra hodet til venninne nmr 2 og grave den ned i skogen så hun måtte gå rundt og lete om hun ville ha den. Dum som jeg var gjorde jeg det og jeg er lei meg for det enda. Men jeg og venninne nmr 2 er fremdeles kjempe gode venner 19 år etter denne hendelsen og hun har tilgitt meg. Jeg skremte også henne med spøkelseshistorier og katter da vi var små. Hun fortalte i ettertid at hun ikke fikk sove om natta... uff... Også pleide jeg å teste ut om ting var trygt med å sende småsøsknene mine, som hang i beina på meg, først, og om det gikk bra, kunne jeg prøve etterpå. Det hendte de slo seg. Men å voksen alder tåler de en støyt bedre enn meg og jeg er fortsatt pysete storesøster ;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 7. juli 2007 #22 Skrevet 7. juli 2007 Ei venninne gjorde noe ille mot meg som hun lovet at hun aldri skulle gjøre (vennskapet vårt kom jo foran alt, som hun sa). Jeg dyppet tannbørsten hennes godt nedi do og koste meg da hun sto på badet og pusset tennene den kvelden. Ja, og så sperret jeg mobilen hennes en stund og helte munnvann i sjampoen hennes.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 7. juli 2007 #23 Skrevet 7. juli 2007 Bestilte masse abonnement på blader,klubber,vitaminer,cdklubber til x til kjæresten min.. hohoho...
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 7. juli 2007 #24 Skrevet 7. juli 2007 Også vasket jeg doen til en jeg var på fest hos med tannbørsten hans!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #25 Skrevet 7. juli 2007 Skjer det noe av å få munnvann i sjampoen da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå