bente69;) Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Heia;) Her er det meste dritt, sånn som ferie været vårt. Har hvert en uke på Hvaler i øsendepøsende regnvær *kjempekos* Reiser mot Sabeltann til uka, men det ser ikke ut som vi får noe særlig vær der heller. Legger meg inn på Veum pga ferie været snart...hehe Ellers skjer det ikke stort..... Har gått på pergo igjen(hatt en mnd før) denne mnd, har ikm i dag, men ingen tante har dukket opp. Med snuppa var testen først positiv 10 dager etter ikm. Progreston verdien er hvertfall god, den var på 53 etter stimulering med pergo, 26 uten stimulering. Kjennes ut som faenskapen er på vei, men gir ikke opp før jeg har bevis. Vi er i vår 26 pp nå, begynner å bli mer enn lei prosjektet om å bli gravid. Alt bra hos dere?
~Fanta~ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 26pp er lenge bente:o( Men kanskje det er på gang nå da! Jeg husker selv at jeg ble kjempedeppa, for jeg kjente menssmertene komme og luft i magen... Alt tilsa mens, men det ble en liten gutt;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå