Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Gutten min har fått ganske høy feber etter vaksine idag. Har lagt han for natta. Valgt å ikke gi han noe paracet eller noe. Noen tips til hva jeg kan / bør gjøre om det ikke blir bra, og han våkner?
saInBa Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Hadde gitt han paracet hvis han forsatt ikke er bedre når han våkner. Ellers er det jo lurt å kle av han og ikke ha der varmt i rommet.Håper det bedrer seg i løpet av natten,det ordner seg som regel av seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå