prins07 og spire i magen <3 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg ammer gutten min,og han er normalt veldig glad i puppen. kan henge der dagen lang. Men den siste uken har han plutselig klikka når jeg har lagt han til puppen i 18-19 tiden og utover. Han er bare 12 uker, men står i bue på fanget mitt og hyler og skriker. Problemet er bare at han søker og gaper som en gal. Jeg har melk også, så det er ikke fordi det er tomt.... men får han smokken i steden, så roer han seg.... han kan umulig få i seg nok mat. Er det noen som har opplevd dette? Han får flaske med mme på kvelden (21 tiden), og det vil han ha.....
St.Sunniva Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Kanskje det er for tungt å suge....noen vil ha det fort fort....Særlig om de er veldig sultne. Snuppa hadde en periode hvor hun skrek ved nesten hver amming. Ring legen din og be han/hun skrive ut resept på Syntocinon, som øker utdrivningsrefleksen din. Kanskje han blir blidere da :-)
prins07 og spire i magen <3 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Takk... vi får håpe det hjelper..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå