Gå til innhold

Noen som vet om

Anbefalte innlegg

Skrevet

man ved eggløsning er veldig våt nedentil? Pluss at når man har sex så renner ikke sæden ut igjen etter samleie? Jeg så når jeg var på do i dag at det kom sånn seigt slim som var langt og var strekbart, pluss at jeg følte i dag at jeg hadde litt eggløsningssmerter, men jeg hadde første dag i siste mens 12 juni, går det an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må legge til at samleie var nå i dag..

Skrevet

Det høres ut som om du har EL ja! :)

Lykke til! :)

Skrevet

Går det an å ha eggløsning så seint da?

Skrevet

Den slimete guffa som kom ut er meget sannsynlig sædrester, sånn har jeg hatt ofte etter samleie.

Ved eggløsning får man som regel noe som heter el.slim, ikke alle har dette. Det er for at soldatene skal finne egget bedre. El.slim kan du lese mer om her: http://pernille.info/el.htm

Hvor lange sykluser pleier du å ha? Det kan jo være at du er gravid allerede, eller så er mensen rett rundt hjørnet, eller så kan det være at du har veldig sein el. Dette er nok ikke svarene du håpte på, men følte at jeg måtte være så realistisk som mulig.

Håper du er gravid ;o) Lykke til!

Skrevet

Det som var slimete i går kan ikke være sædrester da det er ca 10 dager eller nærmere 2 uker siden vi hadde samleie sist. Kommer ikke på at det annet kan være el, men synes det er rart siden ejg skal ha mensen mellom søndag og onsdag neste uke, derfor lurte jeg på om jeg kan ha hatt el seint? Kan og leggge til at jeg har de karakteristiske at jeg må tisse hele tiden og kjenner meg øm på venstre side helt nederst i magen, i går var tappen veldig myk og åpen i dag er den hard og åpen...

Skrevet

Jeg pleier å ha 30 dagers syklus, men den har vært i noen ganger også 28..

Skrevet

Jeg tipper at du venter mensen...sorry for dårlige nyheter, håper i det lengste at du er gravid.

Livmortappen kjennes slik ut:

* Like før/under mensen:

o Åpen

o Hard

o Lavt plassert i skjeden

o Fuktig

o Kan være bakovervendt

* Ved tidlig svangerskap:

o Tett lukket

o "Plugget igjen

o Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre

o Kan være bakovervendt

o Blålilla i fargen

o Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå

Skrevet

Ja vi merker hva som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...