Gå til innhold

Tror jeg blir sprø snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å få en til, da minien i huset er passert 2. Men tenker altfor mye, planlegger og styrer. Kjenner jo selvsagt masse "symptomer" på at jeg er gravid, men blir like skuffet hver gang besøket kommer. Noen som har gode råd til en som ikke klarer å slappe av, og som bare Må få til dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den måneden jeg stressa mest klaffet det ;o) Det klaffet i 13pp når vi hadde begynt utredningen, var til første timen (var visst gravid da uten at jeg visste det). Det kommer når du minst forventer det ;o) Lykke til!

Skrevet

Det som er mest frustrerende er at jeg liksom kjenner så mye. Har en mens følelse konstant i magen. øme bryst mm. Rar kropp som spiller meg et puss tror jeg

Skrevet

du kan da ihvertfall ikke bare planlegge å stresse ned.. da stresser du jo bare med det og:o)

tror jeg ville gjort sågodt jeg kunne å komme ut av tellinga på dagene i syklusen.. ikke skriv opp nårdu har mensen og sånn!

Legg bort alle gravidblader, graviditetstester ol...bare får alt som har med graviditet ut av hus og ut av hjernen..hihi *det blir jo dritlett*.. og ellers så får dere gjør det som kaniner..hihi:o)

lykke til ihvertfall.. spira sitter nok snart, så er all prøvinga glemt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...