milly:) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Noen som har et lurt tips om hvordan å se smashing ut med høygravid mage?? skal på kjøpesenter imorgen tidlig å prøve å finne en!!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Hvis ikke det skjer noe i natt/morgen så skal jeg i bryllup selv... Med 3 dager til termin... :-) Bestemte meg egentlig ikke før i dag, for jeg viste jo ikke hordan det ville ligge ann babymessig... men hvis det ikke skjer noe så tar vi oss en tur til kaffen har vi blitt enige med bruden om... er jo kjedelig å bare sitte hjemme også... Jeg har derfor ikke stressset med klær enda... jeg mener.. med 3 dager igjen til termin, så orker jeg ikke stresse rundt etter kjole/klær, og jeg synes det blir litt feil å kjøpe et plagg som jeg aldri får brukt igjen kanskje... SELV om det hadde jo vært fint å hatt på en fin kjole.. men men... Over til spørsmålet ditt...eller.. jeg kan forklare hva jeg gjør... Jeg har et linskjørt fra H/M, det er kjøpt i vanlig dame avdelingen... kjøpte størrelse 34, for er det jeg bruker til vanlig, og det ligger under magen... rekker meg til knærne, så det går fint... ser helt ok ut.. Topp er jeg litt usikker på enda, jeg har en mamma topp som er ok, og en hvit enkel singlet jeg har brukt mye... men.. ingen av de er akkurat noe bryllupps-aktig over seg.. men jeg skal prøve å freshe det hele opp med et nydelig smykke jeg har, og jeg har lånt "gull"-sandaler (slip-in") av søsteren min... (er så hoven i beina at ingen av mine egne sandaler passer lenger...... ) Jeg føler på den ene siden at jeg blir for lite pyntet til et bryllup, men alle jeg snakker med sier at hvis ikke folk forstår at man ikke kan kjøpe seg dyr mamma kjole for en gangs bruk, men at man må ta det man har når det er så kort tid igjen, ja de får bare mene sitt. De fleste vil nok forstå at jeg ikke har den mest glamorøse kjolen på i morgen.... Dessuten er det VARMT her nå... sikkert vært rundt 25 minst i dag, og da kan jeg bare ikke ta på meg langbukse og skjorte heller.. da kommer jeg til å svime av.... Hadde det vært 2 mnd siden, hadd jeg hatt et supert flott antrekk, hadde fin topp og genser til 17.mai.. men.. 2 mnd er lenge siden, og den toppen passer ikke lenger ;-) Lykke til med kjolevalg, jeg ville gått innom et par babybutikker hvis jeg var deg, kikket litt der, ellers har de "sommerkjoler" for gravide på H/M, som du lett kan pynte opp med fresht tilbhør... Vurder også som jeg kanskje, et skjørt som ligger under magen, med en fin topp til... en topp er kanskje billigere enn en hel kjole, og skjørtet kan du da bruke etter graviditet også.... :-) (Oh... blei langt detta... pratesjuk vist....)
milly:) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Takk for supert tips!!! skal prøve noen skjørt og topper jeg har fra før! som du sier.. ikke vits å kjøpe en dyr kjole som blir brukt kun en gang!! håper du koser deg om du kommer deg på bryllup, og om du ikke gjør det så Lykke til med fødsel til nurket ditt!!! klem
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg skal også i bryllup i morgen, og kjøpte i dag en helt enkel svart kjole på Lene V til 350 kr.Har stor mage, så jeg bel overraska over at jeg fant en "vanlig" kjole.Er kanskje ikke så fin i stoffet, men folk skjønner jo at det er litt spesielt når en kommer høygravid i et bryllup, så jeg tror man kan komme unna med det meste ) Er jeg heldig kan jeg bruke den etter jeg har født også! Skal ha svarte slip in sko, men pynter opp med fargerikt smykke, veske og belte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå