Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hva ville dere ha valgt? Subaru Legacy 06 modell stasjonsvogn med alle fasiliteter, ELLER Audi Allroad 01 modell, minimalt med km, 1,5 TDI quattro.. Jeg sliter sånn med å bestemme meg.. Herreguuuuud!!! Hjelp!
hostogharkheledagenlang Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Å ja huff for et slit. LUKSUSPROBLEM kalles det! Hvis jeg hadde kunnet velge mellom disse to bilene så hadde jeg valgt audi allroad...
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Nesten likt prismessig fordi Audien koster godt og vel 900 000 som ny, men som den står nå, så står den til 338, subaruen står til 350...
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jeg vet det er et luksusproblem å kjøpe så ny bruktbil.. Men jaggu har vi spart penger til det også! Og stasjonsvogn MÅ vi jo ha... Dessuten har vi innbyttebil vi får igjen en del for, som dekker godt og vel det vi har i lån på bilen.... Det er ikke hver dag man kan velge slik, men vi har som sagt spart en del penger for å kjøpe en bil som virkelig er driftssikker og vi kan ha i mange år!
hostogharkheledagenlang Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 var ikke sånn ment, var måten du skrev det på jeg måtte mobbe litt da.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 IKKE audi hvertfall. Er det en type bil som nærmest bor på verksted er det den. Og delene.. FY SÅ DYRE!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Puh! Jeg er så trøtt at jeg ikke skjønner en spøk en gang Herregud, da er det vel snart på tide å kaste inn hånkle.. Hehe.. Altså, jeg er ingen snobb!! Heeh.. Kjøper ikke ny bil til 900 000, det er jo mer enn det vi kjøpte huset for. Hehehehe
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Har en bror som er audi mekaniker som er spesialisert på audimotorer.. Så den skal nok til han først en tur. Men han sier det er ekstremt lite feil på akkurat de bilene. De gamle audiene er det mye kødd med.. Det vet jeg... Hehe
Mor til et enebarn Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Jeg hadde gått for Audi'n jeg da:) (men aner ikke hvilke av de det er mest feil med altså -hehe)
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 Hahaha.. Idioten meg har jo skrevet 1,5 TDI.. Det er jo ikke noe som heter det!!! 2,5 TDI. Jeg var FAST bestemt på subaru, men når jeg fikk se og sitte i audien så ble jeg i tvil :s
Lille Liak Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 Subaru er jo 5ÅR NYERE!!! synes det sier mye i valget.... hvis du tenker driftsikkert som du påpeker i innleggene dine. Skjønner ikke at dette er noe å sammeligne jeg egentlig hvis du skjønner? Lykke til
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 Joda, men Audi har alltid vært driftsikkert, og subaru ER driftsikkert. Jeg skjønner pointet ditt, men jeg klarer ikke å bestemme meg.. Eller VI klarer ikke å bestemme oss.. Både jeg og sambo er like usikre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå