Gå til innhold

Den berømte bag'en....igjen!! :)


PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk plutselig opp for meg at snuppa kan melde sin ankomst når som helst, så tenkte jeg at jeg skulle pakke mesteparten i bag'en sånn for sikkerhetsskyld...

Har jo lest innlegg etter innlegg her inne om hva man bør ha m seg, gode tips++ men da jeg selv skulle pakke var jeg helt blank!! Typisk...

Men til nå har jeg hvertfall pakket:

2 vide joggebukser til meg

Truser

2 ammebh'er

Ammeinnlegg ( i ull)

Brystvortekrem(trenger jeg dette??)

noen t-skjorter ( ikke stramme, men myke og gode)

Henteklær til babyen

Pledd til babyen (til hjemreisen)

Et par gulpekluter i tilfelle (til hjemreisen)

Noen toalettsaker..(d aller nødvendigste..har kjøpt ekstra sånn at jeg fortsatt kan bruke d jeg har her hjemme...)

En rull mykt toalettpapir

Har crocs'ene mine lett tilgjengelig sånn at de er bare å slenge oppi

Kamera+batteri

Noe jeg har glemt??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brystvorte krem er visst veldig annbefalt og ha med har jeg fått høre av dem som har født før. smokker kanskje.. bleier hvis du skal på et sted med pasient hotell. jeg har lagt helse kortet mitt og en liten lapp med ønsker for fødsel og sånn oppi baggen. blod prøve papirer og sånn. bind er greit og ha med.. kommer ikke på mere nå. vi har pakka en liten sekk til pappan også vi da med litt ekstra skift siden vi muligens skal på pasient hotell etter fødsel.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Du får jo ikke pakket det nå, men greit å ha med mobil og mobillader. De anbefaler også hårføner for å tørke stinga etter dobesøk og dusj...da gror de bedre.

Skrevet

Saba bind... kunne ikke klart meg uten... MANGE truser... synes det var så ekkelt med alt blodet osv....

Skrevet

Et godt tips: ikke pakke mye klær til deg selv. Jeg hadde pakket en hel haug, men det var ikke mye som ble brukt. Enda jeg ikke gikk i sykehusskjorta

Skrevet

Jeg hadde også med to bodyer til lillemann.. var så fint å kunne pynte han litt;))

Skrevet

Takk for svar jenter :)

Skrevet

Jeg var avhengig av leppepomaden min :o)

Fikk bl.a. ukeblader, div. halspastiller og deilige dusjsåper fra mamma og det var supert å ha!!

Min fødsel skjedde så raskt så rakk bare ta med meg veska mi på føden..hihi...Var derfor kjærkomment å få sånne ting da.

Skrevet

Ammetopp

Ammebh

Ammeinnlegg

Kosebukse og genser

Undertøy

Sokker

Klinex lommetørkler

kamera/batteri

MYK dorull

Bind

Toalettsaker

Helsekort

Slippers

Morgenkåpe

1 skift til gubben

klær til babyen

Energidrikk

Sjokolade

Barnesetet

Mat

Håndkle

Pysj

Mobil m/lader

Notatblokk og penn

Lesestoff

Lepomade

Håndkrem

Vannflaske

Føner til underlivet

Tannbørste/krem

Hårbørste

Shampo/balsam

Brystvortekrem

 

Skrevet

Jeg hadde med meg MYYYYE jeg ikke hadde bruk for:o) Men, så var jeg sengeliggende den uken jeg var på barsel;o)

 

Det jeg bodde i var en pysj i silke (i hvertfall overdelen som hadde knapper hele veien. Lett å finne puppen:o) og en MORGENKÅPE. Anbefales:o)

Skrevet

da må jeg legge inn ett spørsmål her, hvilken brystvortekrem er til å anbefale... har slete med såre knopper på begge mine første og ikke fått til ammingen skikkelig... takk for svar ;o)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...