PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Gikk plutselig opp for meg at snuppa kan melde sin ankomst når som helst, så tenkte jeg at jeg skulle pakke mesteparten i bag'en sånn for sikkerhetsskyld... Har jo lest innlegg etter innlegg her inne om hva man bør ha m seg, gode tips++ men da jeg selv skulle pakke var jeg helt blank!! Typisk... Men til nå har jeg hvertfall pakket: 2 vide joggebukser til meg Truser 2 ammebh'er Ammeinnlegg ( i ull) Brystvortekrem(trenger jeg dette??) noen t-skjorter ( ikke stramme, men myke og gode) Henteklær til babyen Pledd til babyen (til hjemreisen) Et par gulpekluter i tilfelle (til hjemreisen) Noen toalettsaker..(d aller nødvendigste..har kjøpt ekstra sånn at jeg fortsatt kan bruke d jeg har her hjemme...) En rull mykt toalettpapir Har crocs'ene mine lett tilgjengelig sånn at de er bare å slenge oppi Kamera+batteri Noe jeg har glemt??
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 brystvorte krem er visst veldig annbefalt og ha med har jeg fått høre av dem som har født før. smokker kanskje.. bleier hvis du skal på et sted med pasient hotell. jeg har lagt helse kortet mitt og en liten lapp med ønsker for fødsel og sånn oppi baggen. blod prøve papirer og sånn. bind er greit og ha med.. kommer ikke på mere nå. vi har pakka en liten sekk til pappan også vi da med litt ekstra skift siden vi muligens skal på pasient hotell etter fødsel.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Du får jo ikke pakket det nå, men greit å ha med mobil og mobillader. De anbefaler også hårføner for å tørke stinga etter dobesøk og dusj...da gror de bedre.
KlemC 3småUnder3år Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Saba bind... kunne ikke klart meg uten... MANGE truser... synes det var så ekkelt med alt blodet osv....
3herligebarn Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Et godt tips: ikke pakke mye klær til deg selv. Jeg hadde pakket en hel haug, men det var ikke mye som ble brukt. Enda jeg ikke gikk i sykehusskjorta
KlemC 3småUnder3år Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jeg hadde også med to bodyer til lillemann.. var så fint å kunne pynte han litt;))
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Takk for svar jenter
Alba44 Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Jeg var avhengig av leppepomaden min ) Fikk bl.a. ukeblader, div. halspastiller og deilige dusjsåper fra mamma og det var supert å ha!! Min fødsel skjedde så raskt så rakk bare ta med meg veska mi på føden..hihi...Var derfor kjærkomment å få sånne ting da.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Ammetopp Ammebh Ammeinnlegg Kosebukse og genser Undertøy Sokker Klinex lommetørkler kamera/batteri MYK dorull Bind Toalettsaker Helsekort Slippers Morgenkåpe 1 skift til gubben klær til babyen Energidrikk Sjokolade Barnesetet Mat Håndkle Pysj Mobil m/lader Notatblokk og penn Lesestoff Lepomade Håndkrem Vannflaske Føner til underlivet Tannbørste/krem Hårbørste Shampo/balsam Brystvortekrem
Plutselig_gravid Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Jeg hadde med meg MYYYYE jeg ikke hadde bruk for:o) Men, så var jeg sengeliggende den uken jeg var på barsel;o) Det jeg bodde i var en pysj i silke (i hvertfall overdelen som hadde knapper hele veien. Lett å finne puppen:o) og en MORGENKÅPE. Anbefales:o)
~Simelisa & Marina~ Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 da må jeg legge inn ett spørsmål her, hvilken brystvortekrem er til å anbefale... har slete med såre knopper på begge mine første og ikke fått til ammingen skikkelig... takk for svar ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå