Gå til innhold

Mer pysete ettersom magen vokser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har blitt mer pysete under graviditeten? Jeg har aldri vært redd for å fly eller sitte på når andre kjører bil, men nå er jeg helt på "tuppa".

Kjæresten min nekter å kjøre fordi jeg bruker det usynlige pedalsettet hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merker jeg er mye mer pysete og redd for å sitte på når andre kjører bil i allefall! er ikke sånn når jeg kjører selv, men med en gang noen andre kjører blir jeg kjempe nervøs. har ikke bilbelte for gravide, og liker da heller ikke å ha på vanlig bilbelte. men det er vel bedre enn ikke noe bilbelte i det heletatt

Skrevet

Bilbeltet for gravide trenger slett ikke å ha noe å si i en krasj. Det viktigste er at du har beltet under magen, og bruk for all del bilbelte!!!

(kilde: tryggtrafikk.no)

Skrevet

Jeg tørr nesten ikke kjøre bil selv lenger..Kjører korte avstander...det er jo stort sett ikke avstanden det kommer an på da...., men,....Å jeg er like nervøs for å sitte på med andre...liker ikke engang å gå over gata lenger for for 2 dager siden holdt jeg på å bli påkjørt....Håper dette går over når babyen er født..slitsomt igrunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...