maja_73 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Er det flere enn meg som har blitt mer pysete under graviditeten? Jeg har aldri vært redd for å fly eller sitte på når andre kjører bil, men nå er jeg helt på "tuppa". Kjæresten min nekter å kjøre fordi jeg bruker det usynlige pedalsettet hele tiden...
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 merker jeg er mye mer pysete og redd for å sitte på når andre kjører bil i allefall! er ikke sånn når jeg kjører selv, men med en gang noen andre kjører blir jeg kjempe nervøs. har ikke bilbelte for gravide, og liker da heller ikke å ha på vanlig bilbelte. men det er vel bedre enn ikke noe bilbelte i det heletatt
ana baroma Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Bilbeltet for gravide trenger slett ikke å ha noe å si i en krasj. Det viktigste er at du har beltet under magen, og bruk for all del bilbelte!!! (kilde: tryggtrafikk.no)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg tørr nesten ikke kjøre bil selv lenger..Kjører korte avstander...det er jo stort sett ikke avstanden det kommer an på da...., men,....Å jeg er like nervøs for å sitte på med andre...liker ikke engang å gå over gata lenger for for 2 dager siden holdt jeg på å bli påkjørt....Håper dette går over når babyen er født..slitsomt igrunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå