Gå til innhold

jeg hater virkelig puppene mine for tiden... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er store og tunge og hovne, akkurat som når de vokste ut for første gang. Og brystvortene er så store og stive at man kan henge av seg jakka på de... Og ikke i nærheten av å være erogene, bare stikkende, overfølsomme og klamme på en skikkelig ekkel måte. Også er det akkurat som om det kommer litt skorpe ytterst som jeg kan pille av, mulig det er råmelk eller noe. Gleder meg til å bruke de til amming nå, noe annet duger de virkelig ikke til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan vi byte.. Har gått fra B til DD og til nu stor A....... Hallo...

Du har nu pupper om ikke annet...

Skrevet

Greit nok at puppene er store men de kjennes ut som to blaute sekker m kattsand!!

Skrevet

Synes puppene mine er blitt fine ! Store og fyldige :)

Etter at jeg var ferdig og amme nr 1 ble puppene mine slappe lefser som ikke føltes sexy. Det kjipe er å vite at de sikkert kommer til å bli sånn igjen etter denne babyen er ferdig å amme. :(

Skrevet

Bedre enn to lefser med en pupp som har strekkmerker..

Skrevet

store og store,da... alt er relativt. Har også gått opp fra A til C, så små tomme slappe pupper veit jeg alt om... Men hadde det i det minste gått an å ta på de uten å få vondt skulle jeg vært fornøyd.. For de har jo blitt mye finere:-)

Skrevet

Kunne man bare ta på de uten at det gjør vondt, ja! Kan ikke engang snu meg i senga uten å ynke meg.... Eller ta på meg en skjorte i full fart! Ja, ja, det er jo verdt det :)

Skrevet

Liker de jeg har fått nå, faste, store og fine. Vet at etter amming går lufta litt ut av de, så nyter de jeg har nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...