vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Fulgte det med noe i forrige utgave?? Fikk plutselig mitt idag.. Uten navn på eller noe...
LindaKristin1980 Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Nei, var ikke med noe ekstra.... bare reklame..
*Kleopatra Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 En gratisbilett til noe badelandgreier. Fantes flere steder i landet, men ikke her jeg bor...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Var vel bare reklame om jeg ikke husker feil
Kjærlighet <3 Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Gratis billett til badeland, for en voksen og ett barn.
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jeg fikk også en gratisbillett til badeland, og den skal jeg jaggu ta i bruk.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Hva slags badeland var det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå