Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Vet det har vært innlegg om dette før men finner det ikke. Hvor kan man få kjøpt fine,gode og ikke særlige dyre mammabukser? både bukser som kan brukes nå i sommer og til høsten? først og fremst sommeren. Bor på østlandet nært Oslo.
Athina' Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har forhåndsbestilt jeans hos H&M jeg til kr 349. Var fine i sommerkatalogen så jeg håper de er det i den katalogen som kommer i slutten av juli også. Men de hadde visst veldig mange bestillinger på den allerede så de funker sikkert bra :-)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Lindex! Har kjøpt alle mine mammabukser der og er kjempefornøyd både med pris og komfort.
superk Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg kjøpte bukser på polern og pyret på 40% i går. De satt kjempefint og var veldig gode. kostet 600 før da, men det er salg der nå
velsignet med to Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har ei fra kappahl som jeg er veldig fornøyd med, og ei fra lindex som jeg kjøpte på salg i dag til 99 kr, veldig fin bukse. Har også ei i dongeri fra h&m men den brukwe jeg ikke, synes ikke den sitter bra.
Lille Fugl Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Uff, jeg skjønner ikke hvor dere finner de fine buksene på Lindex hen? Har hørt det fra diverse kanter, både internett og av venner, men de ser bare helt forferdelig ut på meg Det må være noe galt med meg Fant meg ei fin bukse på Cubus jeg, ikke mammabukse men sånn aladdin-bukse, de er utrolig behagelige på og de har visst solgt helt vanvittige mengder av dem. Fås i sort, brun, lilla, grå, grønn... Skal ha flere farger jeg ja Ellers har jeg bare ei mammabukse, og den er en litt fin versjon(dressbukseaktig) fra H&M. Veldig fornøyd En kan også bruke mye vanlig tøy for tida, er masse med strikk i livet. For ikke å snakke om tights med kjole/tunika over, blir fint.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 jeg tenkte også på det med thigts med kjole/tunika over, får vel ta meg en runde i butikker på mandag skal jo nd til byen til frisøren likevel, har jo ferie også så jeg kan bruke hele dagen....skal bli spennende å se om jeg finner noe............
Tussa og Sofie Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 jeg er nå 22 uker og må også gå til innkjøp av mammabukse, har kun en olabukse igjen som passer ( Men, jeg har gått til innkjøp av en sort og en hvit tights og kjøpt flere fine tunikaer på bådet cubus og popin, H&M har også mye fint og på salg til rett over hundrelappen. Det er så utrolig godt å gå i, strammer ingensteder. Skal til Stocholm til uka å se etter olabukser, synes ikke jeg finner noen fine her jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå