Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg vet ikke om det er det jeg har fått, skal ikke til legen før på mandagen. Men er det noen som har hatt åreknuter i underlivet ? Altså på innsiden av kjønnsleppene ? Jeg har så gruelig vondt. Smertefullt å gå, ligge og stå, men spesiellt om jeg har sittet oppreist over lengere tid og reiser meg opp igjen, ufattelig ubeskrivelig vondt! Dem er helt opphovna og såre og ømme. Tror ikke man kan se disse, men går det an å ha åreknuter lenger "inni kjøttet" slik at det kanskje ikke er så synlig fra utsiden ? Setter utrolig stor pris på alt av svar, dette er ikke noe moro. Har ringt føden og hørt, og dem mente at det enten er sopp eller åreknuter, men sopp vet jeg at det ikke er for det har jeg hatt mange ganger før. Det hverken klør, eller svir, og det lukter ikke noe ekkelt heller. Finnes det evt noe man kan få for dette, krem av noe slag eller noe slikt? På forhånd takk for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jo det går an!! det er forferdelig vondt også... kan fungere å massere med olje, og ligg md bena høyt.. ikke beveg deg for mye når det er vondt, for det gjør vondt når blodtilstrømmingen dit blir for stor!! lykke til!! ikke noe særlig så håper det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Tusen takk for svar, nå kan jeg slappe av i helgen også :-) Har du noen tips til hva slags olje som er bra å bruke ? Babyolje kanskje? Og, vet du om dette forsvinner etter fødsel, eller om jeg må slite med dette for alltid ? Tusen takk for svar og gode tips. Olje skal testes imorgen :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 tror hvilken som helst olje fungerer! det forsvinner helt sikkert etter fødselen da blodtilførselen er "normal" igjen! er jo mye mer blod i det området nå! Håper det ordner seh for deg!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Hei. Jeg har vært hos gynekolog å fått vite at jeg har åreknuter i kjønnsleppe og innside av vagina. Når jeg står hovner jeg skikkelig til nedentil og det er kjempe ont, press. Han sa dette ville forsvinne etter svangerskapet. Så da er det håp for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå