ElleMelleMini Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg hadde første dag av mensen tirsdag 6 juni, dvs 4,5 uke siden....kan det være trygt å ta en test da? Og når på dagen er best å teste? jeg trodde mensen skulle komme i dag...for har hatt skikkelig mensmurringer siden onsdag, men ingenting har skjedd...så har jeg plutselig hatt litt utflod....merkelig saker dette her, skjønner ingenting jeg. Og i dag føles det ut som livmortappen er lukket.....Noen som kan gi meg noen råd? Takk.... Litt frustert...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 ta en test du.likest med morgenurin så tidlig:) lykke til!!
orkide75 Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 tok en test i 2 tiden i dag, ikm var 4 juli sånn ca, og testen lyyyyyste gravid mot meg en sånn digital clearblue:)
ElleMelleMini Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Å gratulerer så mye..... Tenker jeg prøver imorgen tidlig, har en CB-test liggende.Det hadde vært en drøm som kom i oppfyllelseom den hadde vært positiv! Lykke til fremover....håper jeg snart kan så følge... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå