Gå til innhold

Tror jeg blir sprø snart!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å få en til, da minien i huset er passert 2. Men tenker altfor mye, planlegger og styrer. Kjenner jo selvsagt masse "symptomer" på at jeg er gravid, men blir like skuffet hver gang besøket kommer. Noen som har gode råd til en som ikke klarer å slappe av, og som bare Må få til dette........

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Hehe, uff er ikke lett det der..når ble du gravid med førstemann? er det samme pappa?Mine venner og e tror at det kommer ann på mannen;P stemmer med alle mine venner og med me selv. Med oss var d ikke planlagt men vi visste jo hva vi gjorde da vi ikke brukte prevansjon.. anyway 1sønnen min kom til verden 6februar-og jenta mi hadde termin 3februar(kom til verden den 30januar med katastrofeks). Dette var ikke planlagt. Det samme er med ei anna venninne som har en gutt og jente født 9januar og 15januar. Har oxo ei venninne som har to barn fra før (født i september begge to),og ho har problemer med å få barn med en ny type. Abortert en gang oxo..men var gravid med ei anna ei for en stund tilbake og ho aborterte oxo-da var det meningen at de skulle ha i samme mnd.

 

Så tror det kommer veldig ann på mannen e=)

Vi er 4søsken og 2er født i juli-e i august og ei i september hehe;P

Skrevet

Samme far ja:) Blei gravid i august med nr 1, så da får me bare satse vildt hehe:)

Kjenne at jeg har fått et jaja komme vel unge etterhvert.... Tidligere telte jeg dager å styr, gidder ikke det mer. Han får komme når han kommer........:)

Nå skal iallefall jeg på ferie, så får baby være baby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...