mai mammaen til to Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 jeg trodde de bare yoghurtene var mest sukker i..men så leste jeg en reklame der det stod at litago yoghurtene var lite sukker i... så no ble jeg veldig usikker..hvilke gir dere?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 gir biola. men er ikke hundre prosent sikker på at den inneholder minst sukker. de fleste skilter jo med lite sukker, fordi vi som forbrukere er opptatt av det................
mai mammaen til to Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 ja vet.. eg har også gitt biola..men har og gitt sånn yoplie (vet ikke hvordan det staves)..hun elsker den med jordbær og bringebær
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg gir litago, men ikke hver dag. Gir fruktmos og "mild og god" blåbær yoghurt også noen ganger. Og så hender det at jeg blander naturell yoghurt og fruktmos, men det blir så tynt at hun får ikke til å spise den... Litagoen er tykkest og lettest å få i seg. (Er ikke så flink med skjeen enda) Og så liker hun ikke klumper, spytter det ut om hun får vanlig yoghurt...
Sylteflesk Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Naturell yoghurt er sukkerfri, så den er jo aller sunnest. Kan søte med litt fruktmos eller syltetøy, ev saft eller juice.
MGT Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 OBS den franske (Yopile, eller no) har kunstig søtning, skal ikke gis til barn under 3.
mai mammaen til to Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 hmm..det har jeg ikke tenkt på..da skal jeg ikke gi henne den nei...naturell yoghurt med litt frukt i va jo lurt og ja
MGT Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Det ser ikke ut som at litago har så mye sukker, tror også at firstprice har en med mindre sukker enn de andre.
detgårihundre Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 yopile SAFARI?? nå ble jeg redd..eller mener du den for voksne
detgårihundre Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 det gjorde vi i begynnelsen og funka bra..men ikke lenger nå..nå liker han det ikke lenger..kanskje fordi de får annet i bhg? Uansett så synes jeg alle voksen-yoghurter er for tynne..blir så gris..Også spytter han ut klumper..så da er det ikke lett;) Kun safari og litago her (mest safari, synes den er tykkere, og bedre å spise evt rester fra..ikke at det er ofte det er noe igjen..hehe!!)
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Jeg lukker øynene og gir gullet bare NYT-yoghurt... Den er veldig tyktflytende, og det passer bra siden gullet forlanger å være med og spise selv. :-)
happybirthday Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 Yoghurtene som det står 30 % mindre sukker på og som selges som 4-pakning. Disse har redusert sukkerinnhold fordi de er laktoseredusert, dvs at mesteparten av melkesukkeret er spaltet. Og spaltet melkesukker, det er forferdelig søt smak på. Derfor trengs heller ikke så mye tilsetning av vanlig sukker.
SnupsaTupsa Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 Aner ikke. forsøkt å bli klokere på det, men... Alle reklamerer med mindre sukker synes jeg. Og jeg spurte på hs og de sa at det spiller nesten ingen rolle. Hovedsaken er at de ikke spiser for mye youghurt. Aldri fått i henne naturell med frukt/fruktmos/bær etc. Gir nå NYT i håp om at mer frukt og bær gir sunnere youghurt (mindre annet skvip), selv om jeg ser på den at den inneholder litt mer kalorier. Den youghurten er ihvertfall veldig god, og tykk.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 For meg spiller deg ingen trille om det er 5 eller 7 gr sukker i den bare det ikke er kunstig søtning i det, det gjelder voksne og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå