Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 14 mnd skal begynne i bhg fra August.

Der tenker jeg at hun skal sove ut i vogn. Ønsker ei som er god og sove i og med greit selesystem.

Noen som har forslag på hva jeg bør kjøpe?

Har basson vogn fra før og den er jeg veldig misfornøyd med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal selv kjøpe ei emmaljunga scooter nå.. den er det 5-punkt sele i, er dritstilig å se på, veldig lett, kan brukes i alle kjøreforhold og koster kun 2200 ny!

det eneste som jeg har fått med meg er at liggestillinga ikke går helt ned.. men er nesten helt nede. (de vognene som har 5 ryggstillinger, så vil det bli som det nest nederste hakket.. ikke sånn halveis nede, men nesten helt ned!)

Jeg lånte vogna av ei vennine for å prøve med soving ol. og jeg falt for den med en gang! rundt hodet stikker det opp en slags "bøyle" som er kledd med foret til vogna.. (ala slik det er som sidebeskyttelse til hodet på bilsetene) Det synes jeg var helt genialt for di at om han sparker seg bakover så havner han ikke i kalesjen, også kosa han hodet sitt godt inni de på sidene... var ikke kaldt kalesjestoff liksomk:o)

Jeg har hatt en god del vogner nå.. er oppe 6 stk, så jeg tror bedømminga av vogner har blitt ganske bra til nå:o)

Skrevet

Ville ikke kjøpt ny vogn til å ha i barnehagen :) de står jo ute i lekeområdene så det er fort gjort at de kan bli ganske møkkete :-S vi har en helt enkel abc kombivogn som snuppa skal bruke, den er det ingen krise med. Hva med å sjekke finn.no? kanskje du får tak i en godt brukt simo eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...