moaas Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 var på kontroll og fikk ul i går....det viser seg at babyen har lurt oss alle...tilogmed 4 jordmødre...den sitter så fint inni magen min...hihi....så da blir det keisersnitt om 11 dager,isteden for fødsel til terminen den 29.7:)de prøvde å snu den,men den ville ikke rikke seg...har litt lite fostervann også....men ellers alt godt med babyen...heldigvis...den er aktiv og det er bra:) flere som har opplevd dette???? er førstegangsfødende:) klemm:))))
strekkmerketrollet Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Har ikke vert borti dette nei, men vil bare ønske deg lykke til
moaas Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 tusen takk:) gleder meg masse til h*n kommer ut:)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Ja, vi opplevde det med 1 mann. Hos oss er det innskriving paa sykehuset ca 2 - 3 uker foer termin og da oppdaget de at han satt. Fikk avtalt KS 10 dager foer termin etter de provde aa snu ham. Men 16 dager foer termin ble jeg skikkelig syk og han maatte tas der og da. Da hadde han jammen snudd seg alikevel. Hadde det vaert paa den opprinnelige KS dagen saa hadde jeg blitt sendt hjem. Uansett saa har jeg to KS bak meg naa og begge var like flotte Lykke til !!!
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 har ikke hvert borti det heller, men babyen min ligger også i sete og ikke vil snu seg, men de har ikke prøvd og snu den heller da, for jeg ville ha ks uansett. så jeg skal ta ks om 11 dager jeg =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå