Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 synes det er meget forstårlig at menn går andre steder når de ikke blir tilfredstilt bra nok hjemme. har du opplevd dette er det nok bare fordi du har vert gjerrig med musa eller dårlig til å gi et godt sug. ja en kjip mus med andre ord.DET er det DU er! AMEN!!! tine
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 høres ut som noen har vært litt gjerrig med musa her, og prøver å forklare hvorfor kjæresten din var utro;) Bra du har kommet til en fin liten konklusjon, men kan også tenke meg andre grunner for at han søkte ly hos en annen;)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Kansje deg selv du snakker om her..... Dårlig trøst, men funker for noen.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Herregud for et tåpelig innlegg. Kake på vei...retning ansiktet
LynxLynx Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Ja, for alle vet at et forhold ikke har noe med tillit og respekt og kjærlighet å gjøre. I 2007 er det kvinnens plikt å skreve hver gang mannen ønsker det, for så å sprette opp for å vaske hans skittene sokker og tilberede syv retters middag, før hun drar på kurs for å lære hvordan tilfredstille sin man oralt. våkn opp....
petrinesnuppa Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Og dette sier du nok bare for å gi degselv god samvittighet i forhold til det gifte mannfolket du ligger å puler på..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 For et jævlig tåpelig innlegg! Det går opp og ned i et forhold... Og hvis ikke "mannen får seg"...så skal han søke andre og ligge med? Where is your brain girl? *Himler med øynene NOK EN GANG!!*
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Det slår meg nok en gang at det er veldig synd på menn ettersom de i følge mange ikke er i stand til å styre sin egen seksualdrift. Nei, men stakkar... En gravid syk kone som ikke gjør "plikten" sin et par måneder. ja, da er det jo greit å finne en annen så man får tømt seg. Ne, men stakkars muslimene. Det er jo en selvfølge at kvinnen dekker seg til så mannfolka klarer å fokusere på bønn. For muslimer blir jo kåte av å se et eneste hårstrå. Nei, men stakkars horekundene. Menn må jo ha sex, hvis ikke eksploderer de. Å onanere er jo fy og skam. Kjære tine, er du klar over hvilket stempel du plasserer på menn flest?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Varsko her! HI bare MÅ være en mann!!!!! Er kun mannfolk som tenker sånn..... Lykke til med flagrepikken din )
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Ja, kanskje det. He he. Et forhold handler jo om å gi og ta. Mannen kan også "ofre" sex for en periode hvis nødvendig. Hvis den eneste kvaliteten min er å være "pule-dokke" får det være det samme for meg. Da er han ikke verdt det. Å tvinge en gravid kvalm dame til sex er meget dumt. Jeg mistet alle følelser for mannen min og vi var vel i realiteten følelsesmessig skilt før ungen kom til verden. Anbefales ikke...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Tipper dette innlegg er skrevet av en som puler en opptatt mann.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 ja en opptatt man som ikke blir tatt vare på hjemme faktisk.. dama er tjukk og lat..ikke rart han går andre steder...og for min del vil jeg bare ha sex ut av dette ,ikke et forhold.... hi
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 Ja for all del. Kjør på. Kanskje det er min mann. Jeg er blitt både litt lat og feit i det siste (hmm... I wonder why...). Da vil jeg isåfall takke deg for at du holder mannen min varm til jeg kan overta ham igjen.
Amalie82 Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 Sånne innlegg som fra hi her, synes jeg bare bør bli slettet. Det blir rett og slett for dumt!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 Hele debatten er dum. Men trådstarter har kun fått som fortjent. Menn får da sannelig ta ansvar for sine egen handlinger, de fleste av dem er da ikke evneveike håper jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 dette er noe et utro mannfolk kunne skreve e ikke så sikker på om du e en kvinne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå