silly sally Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 noen som har opplevd å bli veldig hormonelle av denne minipillen? jeg føler meg som en tikkende bombe om dagen, humøret snur så fort og plutselig kan jeg bli forbanna for ingenting, og dette går jo selvsagt utover min stakkars samboer. nå lurer jeg på om det kan ha noe med minipillen å gjøre...
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har faktisk ikke merka så mye av det nei. Jeg er en liten hissigpropp fra før, men har ikke blitt værre. Men man reagerer vel forskjellig da.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Har ikke merket noe forskjell siden jeg begynte på de jeg. Men som det sies her, alle reagerer jo forskjellig på ting da. Jeg tålte ikke cerazette feks, bli hormonbitch å blødde hele tiden...
Harald Ripultfør Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg merker STOR forskjell, men jeg vet ikke om det er pga conludag eller om jeg bare har blitt sånn etter fødselen.. Har begynnt på noen andre p-piller nå, men jeg føler meg like hormonell fordet..
silly sally Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 takk for svar, godt å vite at det er andre som har det på samme måte. jeg får kanskje snakke med legen om å prøve noen andre piller ja, og se om det blir bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå