Frk.Forvirret Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Husker ikke når vi satt den bort etter førstemann var ferdig med den og har brukt den ganske lite denne gangen. Med førstemann brukte vi den mer, men nå er det mye morsommere for minsten å være på gulvet å leke med og herme etter storesøster. Er jo kjekt med lekegrind hvis man må ha noe gjort, uten barnet flyende i beina, men den tar så mye plass i vår lille stue..... Heller lyst på ei kurvkiste til å putte lekene oppi, så ser det litt mer ryddig ut. Kan jo hente den frem igjen hvis jeg angrer:-).
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 den var mest brukt de første 7-8mnd. men hun krabbet da hun var seks mnd, og syns ikke det var noe stas da. gikk greit en stund når jeg skulle gjøre noe uten henne i beina. men da hun begynte å reise seg i 8mnd alderen pakket vi den bort. da sto hun bare der og skrek. ville ikke tvinge henne til å være der, og brukte den nesten aldri, så den tok bare opp plass. ganske stor var den oxo.....
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Har ikke lekegrind vi, aldri brukt det til hverken 1,5-åringen eller minsten på 3 mnd.
2 søte små gutter Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Vi hadde den stående frem kun en liten stund, den ble så og si aldri brukt. Max et par ganger mens jeg løp ut etter posten. Han sto bare oppi og hylte uansett, så da var det bedre å ha han kravlende rundt beina
Frk.Forvirret Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Minsten her i huset går straks, og blir bare hyl og vræl når vi setter ham der. Setter bort den lekegrinda, jeg! Eller rettere sagt: sender den med svigers og de kan gi den til min svoger og svigerinne som snart skal ha barn:-). Vi har nemlig fått de vi skal:-)
Carnivale Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 ...aldri brukt lekegrind jeg for min del, syns ikke noe om det. Men de jeg kjenner som har brukt dte har hatt de til ungene har vært rundt året, til de begynner å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå