Gå til innhold

DA VAR VI KOMMET HJEM :))) samme som 3 trim..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag 2 juli,kom vår lille Sofie til verden,med planlagt ks,kl 9.05 om morgenen!!!Hun var 51 cm lang og veide 3940 gram:) Ei lita tulle!!!

Det gikk kjempefint alt sammen,ble lagt inn samme morgenen,og ble trillet ned til operasjon,fikk narkose,og etter 2 timer,kom pappan og lillejenta ned til meg,der vi ble trillet opp sammen:))

Vi kom hjem igår da,føler meg kjempesprek til tross for ks!Denne gangen var alt mye bedre,enn sist,da jeg hadde haste ks..Har faktisk ikke så mye vont heller!!Var litt rart å komme hjem,med en liten baby igjen:)

Storebror på 3,er kjempestolt!!!

Lykke til alle sammen her inne!!!!!

Foxy: har du født enda???*klæm*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEEY:) kjentfolk assa?takker nok en gang!!har du mye vont?jeg har ikke det,takk og pris,har sluttet med smertestillende:) klæmmm

Skrevet

Hei:)

Vært endel her inne og, skjønte hvem du var:)

Så heldig du er som ikke har vondt lenger:) Er ikke så ille, men nok vondt til at jeg tar litt smertestillende.

Klem:)

Skrevet

hehe,er vel ikke så vanskelig å kjenne meg igjen nei:) huff da,får håpe det gir seg snart da! kjenner det hvis jeg reiser meg brått da!men d går no over..Sover litjmann godt da?

Skrevet

Det gjør nok det:)

Han sover godt egentlig, men det er forsgjellig på hvor lenge. Han sov 4 timer på dagen i dag, men alt fra 2-3 timer. Hvordan er din Sofie da??

Så du skrev på libero at du pumper. Vurdere sterkt å gjøre det selv. Sårt og vondt på brystene, og hater å amme foran andre. Blir jo litt vanskelig av og til:)

Husker ikke fra sist hva jeg gjorde da. Hvordan gjør du det?

Tenker på hvor ofte, samler opp i løpet av dagen??? Kansje litt teit å spørre om:)

Skrevet

sofie søv veldig godt på dagen ho da,men mindre på natta:/ håpe d snur seg da,blir litt slitsomt i lengden..

ja jeg pumper nå ja,ville ikke ta puppen,akkurat like sta som storebroren sin,hehe..

Jeg pumper meg ca hver 2-3 time nå da,for å få igang melken,etterhvert holder det med ca 4 timer imellom(husker ik helt..)Hver gang jeg pumper nå,så kommer det ca en 80 ml,og det er jo ganske bra til å være så tidlig:) Ingen spørsmål er teite kjære du :D

Skrevet

Tusen takk 1marikylling:) klæmm

Skrevet

Jo har hu ikke?syns jeg fant et innlegg her nå?hmmmmmmm..

Skrevet

Ja, det er jo helst om natta en vil at de skal sove:) Du må nå prøve å få sove litt på dagen da.

Takk for svar:) Spørs om jeg ikke begynner med det etterhvert. Ikke gøy å grue seg til å gi mat for at det gjør vondt.

Skrevet

hæ?men fant jo det innlegget om at gutten hadde kommet jo.....HMMM

Skrevet

hehe,kansje hun måtte dra i hui og hast :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...