onam * mai 07 + september 08 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 han er overtrøtt, men finner ikke roen til å sovne. han kjemper skikkelig imot søvnen. skriker nokså hele tida. han har fått mat og ny bleie, så det kan det ikke være. har slukket alle lys, dempet lyden på tven og vugger. men ikke noe hjelper. dette har alt gått slik i en time...
Siril&Tord sin mamma Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 bruker han smokk? legg han ned i senga. hold hånden lett foran smokken slik at han ikke får spytta den ut, uten at han blir krakilsk. stryk han samtidig i pannen og nedover på sidene av pannen. syng gjerne sanger samtidig.. dette har fungert godt på alle jeg har prøvd dette på.. masse lykke til
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Ammer du? I såfall, Embla sovner alltid til pupp... Evt så tar jeg vogna inn og triller litt (dagtid riktignok, siden min er 10 mnd snart)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 han vil ikke ha smokk til vanlig, men prøver nå... ja, jeg fullammer. men det funker ikke nå. han tar puppen i munnen og så drar han i den og snur hodet vekk (med pupp i munnen)
*orginalt* Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Lillegutt liker å ha en gassklut over øynene og nesa når han skal sove. Når han har sovnet tar vi den vekk. Kalles nesevarmer på mange plasser har jeg hørt. Noen ganger klarer han ikke å sovne uten. Da bare kikker han rundt på alt og blir enda mer sliten og trøtt. Kanskje det er noe å prøve?
ValentinesBaby Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Gutten vår må holde på suttekluten sin før han sovner. Pleier som regel å amme, rape og vugge mens han holder suttekluten, så sovner han=)
Bergene Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Musikk med rytme og ta knebøy mens du holder baby. Funker her hvertfall . Det med knebøy er rett og slett som å skru av en bryter hoss oss altså.
* Zoë * Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har alltid båret og båret og båret og båret... Jeg bruker sjal eller mei tai. Da sovner de alltid til slutt. Likte det tipset med knebøy. Da får man litt trening selv også ;o)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2007 tusen takk for alle tips. jeg fikk han til å sove rundt halv 11, han sov en time så skulle han ha mat. ammet og da gikk det greit å legge han igjen :-) Det som fikk han til å sove var sutt i munnen, holdt inne med puppen mens jeg bærte han rundt og nynnet rolige sanger. Og så gikk jeg bare i gangen for det var det mørkest og roligst. Ønsker alle en god morgen. Jeg skal sove litt til :-)
Twisted Sister Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Her i huset setter vi på støvsugeren, - da roer hun seg fort og sovner! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå