Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Han har vært tørr på dagen lenge, siden han var 3 år. Men slett ikke på natta! Han er bløt i bleie så godt som hver morgen. Noen som har noen gode råd? Begynner å bli litt kjedelig for han å måtte ta på bleie på kvelden....
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Minimalt med drikke på kveldstid, gå på do før han legger seg...
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Har prøvd det over en lengre periode, men likevel tisser han om natta.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Er du sikker på at han ikke tisser om morgenen?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Det er ganske vanlig å trenge nattbleie til de er både 5 og 6 år. Lett for meg å si, selvfølgelig, men jeg tror ikke jeg ville stresset med det helt enda. Men du bør sjekke om han faktisk tisser i løpet av natta, eller om det er om morgenen det skjer. Er det om morgenen, kan han kanskje lære seg å gå på do i tide nå. Men er det i løpet av natta, er han ganske enkelt ikke fysisk klar.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Han tisser i løpet av natta, ofte før tolv, ett tiden. Det første han gjør når han våkner om morgenen er å gå på do. Så får vel bare vente litt til og se det ann.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Hva med å ta på et tisselaken i senga, ta av bleia, og rett og slett følge han på do i 12 tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå