Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Ikke at dette har noe med temaet her å gjøre, men jeg må si at det skremmer meg å se hvor mange menn som er utro. Jeg har flere venninner som har hatt forhold eller one night stands med gifte eller menn i forhold. Jeg har selv blitt lagt an på og virkelig prøvd forført av hvertfall 5 gifte menn.. Mange av mine gode "guttekamerater" har svin på skogen som jeg vet om... Hva er det med disse mannfolka???
storkenerpåvei. Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 tja si det...men en god del jenter er vel ikke noe bedre de heller!! ...
Gjest Lenchen Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Nei, skulle akkurat til å si det. Kjenner ei jente som var utro mens hun var gravid...Stakkars pappaen!
storkenerpåvei. Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 mens hun var gravid tilogmed...gosh...stakkars beibi sier jeg da... mange ekkle damer der ute ja...
Gjest Lenchen Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Ja, hun er ikke helt god, hehe... Konstant utro!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå