Gå til innhold

Mme som siste måltid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er fylt 4 måneder og tenkte kanskje dagens siste måltid kunne bli mme?

Jeg tenkte jeg skulle begynne med dette for at først å fremst for at faren skulle ha litt mer "kontakt" med han og samtidig fordi han kan venne seg til det i det tillfelle jeg og ektemannen min skal på kino en dag og han blir hos min mor.

 

Noen som kanskje kan si hva de synes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bror gjorde det med begge sine, og det fungerte veldig fint.

da sov de begge godt gjennom natten også.

 

merk at avføringen kan forandre seg noe, dersom du gir både morsmelk og mme.

 

dersom du er skeptisk til mme, kan du jo pumpe?

 

 

Skrevet

Jeg tenkte jo på det da. Hmm....Kanskje jeg ska dra å kjøpe meg ei pumpe imorgen da....?

Skrevet

det må du jo gjøre som du føler for selv med:)

orker du å pumpe er det jo veldig sunt da! Men mme er jo ikke dårlig mat det heller!

 

kan være greit å ha et fast tidspunkt på dagen da du pumper, feks, så vender puppene seg til det etterhvert.. så er det bare å fryse ned etterhvert som du pumper, så har du når du trenger.

 

Jeg bruker både avent håndpumpe og Medea elektrisk pumpe, begge to funker bra.

(skal du pumpe mye lønner det seg med en liten elektrisk en, så du ikke får betennelse i hånden, skal du bare pumpe litt, er aventpumpen veldig fin, syns jeg. )

 

Skrevet

Jo,det var jo det at å pumpe seg var det bare litt mere styr med. Å pumpe for å så lagre,og varme etterpå osv.

 

Jeg får prøve me mme først og om jeg ser at han ikke liker det noe særli,skal jeg begynne me å pumpe meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...