Gå til innhold

til alle som noengang har vært i SYDEN !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært gøy om alle skrev opp hvor de var og hva de syntes, dette er jo en fin mulighet for å få tips og råd om forskjellige steder ! Jeg kan jo begynne, kommer ikke til å skrive masse, bare sånn helhetlig hva jeg syntes.

Gran Canaria (3ganger) : Playa del Ingles og Puerto Rico. Likte begge stedene veldig godt, hit ville jeg reist igjen.

Tenerife: Dette var en kjempefin tur for meg og samboer da vi var alene, tok bussen til Porto de la Cruz eller hva den byen het, STORKOSTE oss !

Kreta, Chaniakysten: Her trivdes jeg veldig bra som barn, var der da jeg var 14. Husker at jeg storkoste meg. Skal dit neste uke.

Mallorca: (3 ganger): Playa de Palma, partytur deluxxe ! Alcudia, beste barnestedet jeg har vært på hittil.

Hellas, Skiathos: Dette er den mest avslappende turen jeg har hatt, nyyydelige strender, og maaaange å velge mellom. Kanskje ikke beste stedet med barnevogn, men alt går nok :)

Kos (2 ganger): PARTY når man er 18 er det bra hehe...

Ibiza: PARTY, når man er singel og på ferie er det bra, koste meg på venninnetur. Uten dop eller noe, stedet er overdrevent synes jeg i media osv. iallefall min oppfatning.

Tunisia: ALDRI igjen, plagsomme folk rett og slett skumle, skal ikke dit igjen.

Tyrkia, Kemer: Var der på familietur, koste oss, men litt innpåslitne folk.

Tyrkia, Alanya: ALDRI igjen, ble ranet 3 ganger, samboer ble truet på livet og generelt masete og utrivelige folk. Følte meg absolutt ikke trygg der. Jeg vet mange har hatt fine turer hit, så dette er nok min oppfatning, som med alt annet :)

Kypros: LOVED IT ! FigTreeBay, utroooolig fint altså !

Portygal, algarvekysten: Utrolig fint og interessant, litt kaldt i sjøen, ikke en tur jeg anbefaler med små barn, men når de er noe større. God mat :)

Santorini: NYDELIG ! Ikke et sted det skjer masse hele tiden, men må oppleves synes jeg :)

Tror det var alle sydenstedene, da tok jeg ikke med Italia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære meg, du har jammen reist litt du! Kan nok ikke skryte på meg så forferdelig mye jeg da.....

Tenerife: Litt kjedelig plass synes jeg, lite uteliv på den tiden vi var der...

Rhodos: Kjempeherlig plass, med trivelige folk og utrolig god mat. La på meg 3 kilo på 14 dager.....kremt......

I tillegg har jeg vært i Singapore da, men i å med at det ikke er Syden, så kan jeg ikke legge ut om hvor herlig det var!

Skrevet

jojo legg gjerne ut om det, vil høre :D

Skrevet

Jøss, du har jo reist masse, du!

Jeg har ikke vært i "syden" mer enn en gang, jeg, og det er mange, mange år siden, ca 18 år siden, tenker jeg.

Da var vi på Lanzarote og det var litt kaldt, og med vinden kom det store mengder sandstøv som slo oss helt ut. Så dit reiser jeg ikke igjen. Og nå er det sånn at dersom jeg skulle reise sørover, så ønsker jeg å reise i november/overgangen desember, men da har jeg jo aldri ferie... Er lærer...

Skrevet

Har bare vært på Gran Canaria, Playa del Ingles. Reiser gjerne tilbake, men er ikke overbegeistret. Synes det var litt plagsomt med de selgerene og lotterifolkene.

Skal til Kreta, Gerani til høsten. Håper det blir bra!

Skrevet

Hellas, Kos: Nei, ikke noe for meg... Var for gammel da jeg dro dit, gitt:/

Tyrkia, Marmaris, vært der to ganger. Koselig og bra

Tyrkia, Alanya: mange ganger, stortrives og kan ikke vente til jeg skal ned igjen:)) Pleier å være litt utenfor byen og det er roligere, mer barnevennlig og man blir faktisk kjent med tyrkerne.

Skrevet

Florida (ikke akkurat syden da) - Heeeelt fantastisk, var der som 13 åring og hadde det knallfint, fineste turen jeg noensinne har vært på

Mallorca - som 115 åring, ikke særlig bra, var der ei uke og det regnet 6 av de dagene.

Kreta - som 17 åring, 2 fantastisk fine uker. På Chaniakysten, men syntes ikke særlig om maten da.

Bulgaria, Sunny beach - var der da jeg var 19, i 2 uker, og aldri mer. Det var 2 uker med uggen mage, selv om jeg aldri ble skikkelig dårlig, så var jeg kvalm neesten hele tiden.

Lanzarote, Puerto del carmen- vært der 2 ganger og hatt det helt fantastisk begge gangene, siste gangen hadde jeg med sambo og datra våres, og vi hadde det helt fantastisk.

Zakynthos (Hellas)- kjempefint sted, hadde det helt fantastisk. Men noe slitsomme innpåslitne selgere, men det er det jo over alt.

Skrevet

Dårlig humor, men 115 år. Hehe...

Skrevet

jeg elsker syden =)

Gran canaria- Playa del ingles : trivdes veldig godt der, men synes det var litt for mye vind på stranda.

Kreta- Hersonissos: fest for alle penga, ellers lite å finne på og mye rare nederlandske turister.

Kypros- Ayia Napa. Beste plassen ever!!

Barcelona: Nyydelig. Storbyferie og strandferie i ett. Bodde der over lengre tid da, men absolutt en plass jeg ville dratt på solferie =)

Tunisia. Aldri mer her heller..

Skrevet

Jeg har vært i Ayia Napa i kypros og Sunny Beach i Bulgaria. Likte meg godt begge steder.

Skrevet

Av typiske sydenland har jeg vært i Side (Tyrkia), Puerto Mogán (Gran Canaria) Zakynthos (Hellas). Tyrkia var noe av det verste stedet jeg har feriert, mens Zakynthos var et av de beste. Egentlig liker jeg bedre den Italienske Riviera, men det kan vel ikke gå for å være syden? :-)

Reisedebatten har også mer utfyllende tråder om ulike reisemål :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...