Gå til innhold

Hvor lang levetid på et digitalt kamera?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betalte 4000,- for et kamera for 3 år siden, og nå når ferien startet, var kameraet dødt!!

Skikkelig irriterende...

Trodde de skulle holde lenger, eller? Er usikker på om det lønner seg å reparere det eller kjøpe nytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er tre år gammelt hadde jeg nok investert i et nytt, da det er enorm utvikling på den fronten.

Jeg fikk mitt kamera til jul i 2003 og har det fortsatt. Det funker kjempebra, men er mange kameraer jeg sikler etter;) Så om det blir ødelagt, kommer jeg nok heller til å kjøpe/ønske meg nytt.

Bl.a. har de fleste kameraene flere megapixler nå enn for tre år siden.

Vet forøvrig ikke hvor lang levetid de bør ha...:-/

Skrevet

Hvis det ikke er grunnlag for reklamasjon må du selv betale kostnadene for porto og sjekk av kameraet, fort på ca 6-700 kr. Det er jo 5 års reklamasjonsfrist, og er du helt sikker på at det ikke skyldes ditt bruk at kameraet ikke fungerer kan du jo prøve. Ellers får du sikkert et tilsvarende, om ikke bedre, kamera nå til under 2000.

Skrevet

Min amnn kjøpte ett brukt ett for 5 år siden som fortsatt virker, så tror ikke det er dårligere levetid på ett digitalt kamera enn ett vanlig kamera.

men det er evl som med andre ting noen går fort i stykker emns andre holder lenger til og med sammeprodukt. og merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...