Athina' Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Her mitt vidunders lille fotoseanse tidlig i livet. Ikke mange barn som har så mange bilder av seg selv tidlig i livet gitt :-) Kvaliteten er så som så og hvordan legen så at det var 80 % jente forstår jeg ikke. Uansett hvor mye jeg myser og tilter på hodet så forblir det en hvit eeehhh klump hehe
hege31 desember baby.har født. Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 kan ikke se noen bilder jeg.
Athina' Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg hadde glemt å hake av ett stad... men NÅ kan du se dem :-) Er helt fjern i hode i dag :-)
hege31 desember baby.har født. Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 så gøy. er du 13+5 på vei? jeg er 17 uker på vei, og skal på ul om 2 uker. vi gleder oss.
Athina' Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Gleder meg til den ordinære jeg også, for da ser man så mye mer, og jeg vil så gjerne vite kjønn :-) Har enda bildene fra min ord UL med min datter og der ser man konturene av ansiktet veldig godt der hun ligger i profil. Men jeg ser på mine UL at det er forferdelig stor forskjell på apparatene de bruker. Men de vet vel litt bedre enn oss hva de ser etter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå