Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 er det kun sæden som kan gjøre underværker?? jeg får ikke noe av samboeren min,han synst det er feil med en liten som ligge med hodet langt der nede....men kan en god orgasme gjer samme susen??
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Det er sæden, for den inneholder prostaglandiner...Men orgasme kan også gi kynnere...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 såå dumt da....jeg har lyst på sex for å nyte det,men spesielt når det nærmer seg termin ....satse på gode kynnere da:(....
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Ja, men jeg kan si såpass at sex ikke funket for å få igang fødsel sist gang. Og noen menn synes det er vanskelig det der Kanskje det kan hjelpe om du finner fram noen artikler i blader eller på nett angående dette, slik at han kan få lese om "fordelene" med å ha sex nå. Så fins det jo mange andre kjerringråd man kan prøve ut istedet om du har lyst. Lykke til!
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 jeg var på sykehuset i dag på overtidskontroll, skal bli igangsatt til mandag, men er ikke helt moden ennå. Spurte derfor legen hav vi kunne gjøre for å bli mer moden innen mandag, og han sa sex og turer er det eneste som kan hjelpe på......
Rille Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Sæden inneholder hormoner som mykgjør mormunnen. Det er de samme hormoner som finnes i stikkpille de gir på sykehuset før man får drypp har jeg hørt. Kynnere kan også klargjøre mormunnen for fødsel. Dersom du stimulerer brystvortene, produseres oxytocin (nok et hormon) som stimulerer livmoren til å trekke seg sammen. Om du prøver å stimulere brystvortene, vil du merke umiddelbar virkning Lykke til, da:)
filijokus *fødeklar* Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er 10 dager over og vi har hatt sex omtrent hver dag siden termindato...Ser ikke akkurat ut til å funke vil nå jeg si..Og vi har fremdels god sex også..Sukk altså.. Hvorfor vil ikke denne babyen ut til oss???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå