Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Har termin i dag og nå har telefon rushet begynt!! Vet så godt at folk mener det godt, men jeg har sagt at jeg sender melding hvis det skjer noe!!!!!!!!!!!!!! Møter folk i byen som spør om de samme spm hele tiden og drar sånne morsomme kommentarer som "nå er du treig, er det ikke på tide å presse ut den stakkars ungen" osv ... Jeg syns det er sååå morro assa!! Ok hvis det ikke skjedde hele tiden, men jeg tror jeg kan komme til å ty til vold snart....serriøst og jeg klyper HARDT!!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 når jeg tenker over det var jeg og slik med mine veninner....tenkte aldri over at det kunne vær plagsomt...ser det nå at kansje jeg ikke burde spurt sånn,men det plager ikkemeg personlig,men forstår dere som ikke orker det..... off jeg har lært aldri gjør det igjen:)du må tenke at det er ikke vondt ment å at di bare tenker på deg..det var det jeg gjor.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Joda jeg vet det:) De som spør på en ok måte og godtar svaret "nei, fortsatt ingen baby" de er helt ok... Men orker ikke alle de morsomme kommentarene og "tipsene" som gå og hopp tau, spis grøt, hopp tau, drikk rødvin, få nå den ungen ut!!! Jeg er egentlig ikke såå lei av å gå gravid, men blir det nå pga av alt maset...og jeg har sagt i fra at jeg er sliten nå... Har hatt en dååårlig dag i dag..blir sikkert bedre i morgen:) Sytesyte...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 hehe ja jeg har 5 uker igjen så jeg har ikke merket maset enna...off begynner å grue meg da over alle som skal være så lure å komme med en masse råd vi garantert vet fra før:)...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Ja så lenge vi henger her på bim kommer man ikke unna sådan info..hehe:) Trodde ikke jeg skulle reagere sånn altså, men det har liksom tatt helt av nå og da løper hormonene litt løpsk de også.. Baby blir det uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå