Gå til innhold

Kranglesiden er ressurssvak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, faktisk så har jeg aldri sett på maken til pingler enn dere som henger her. Dette blir for flaut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Blir som en skravleside, bare at her går det an å være anonym!

Skrevet

Var faktisk bra her inntil du dukket opp:-) Dessuten så virker du ganske så amatørmessig i forhold til dine prestasjoner her på kranglesiden:-)

Skrevet

Hvorfor er dere her inne da ?

Skrevet

Du er en av de som trekker ned nivået på denne siden, Dr. Yppert.

Skrevet

da får dere enten fjerne dere fra siden, eller slutte med sytet og heller bidra med noe vettugt....akkuratt nå ser jeg på dere to som de mest ressurssvake, for dere gjør jo ikke noe annet enn å syte.

trenger dere spark i ræva?

PANG; håper den traff der det svir mest.

Skrevet

hmm, og dette var det beste du kom opp med? du må være en drøm å leve med!

Skrevet

Du tar faktisk feil der. Det er ressursterke mennesker som trenger litt utløp etter å ha møtt slike ressurssvake nek som deg!

Skrevet

Har ikke sett så mye av at din fantasi eksploderer ut i flotte innlegg. Så langt klarer du bare å gjenta deg selv, noe som i og for seg må sies å være en bragd fra den kanten...................

Skrevet

Den stakk litt skjønner jeg.

Hvor berikende må det ikke være for deg å vite at du har strekt deg så langt du kan intelligensmessig på èn kveld? Nyt rekorden, det er ikke sikkert du klarer å tangere den senere.

Skrevet

Vokabularet ditt er heller dårlig, sardinboksen.

Skrevet

Angrep vil alltid være det beste forsvar ser jeg..........................du er en klisjè lille venn.

Skrevet

Kan du ikke heller gå og leke litt med rognposen til gubben din istedenfor å forsøple denne siden med svada?

Skrevet

Jeg har lekt med den i kveld....................................

Dessuten kan du ikke klage over noe du serverer selv. Det tar seg ikke bra ut med den slags dobbeltmoral her på krangle,.......................vent litt.......................forresten tar det seg veldig bra ut. Fortsett slik du. Mamma er stolt av deg.

Skrevet

Burde jeg ha et mål synes du?

Hva burde det være da mon tro............................?

Skrevet

Kalle seg Damien og ikke prestere bedre enn dette? Tsk, snøft og dobbeltkvakk. Skam deg og bytt sporenstreks nick til Jostein.

Skrevet

He he.................hva er et minimum synes du da?

Skrevet

Åhhh kjære vene. Fra hvilket litet mørkt utrymme klarte du å klatre opp ifra. "Damien"??, hohohoho. Trur vi sier dussebassen jeg ,o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...