Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Når vesla skal ha mat blir hun så sint når jeg legger henne til puppen. Begge er jo så fulle! Sprenger innimellom vettu!Hun begynner å suge og strålene står til værs når hun slipper puppen. ho er så sinna pga av at det renner. Hender jeg må håndpumpe litt før hun får puppen. er veldig dumt når jeg er på besøk. Men i det siste drikker hun ikke like ofte som før.. Hun er nå 2 mnd. Har hun funnet en rytme selv? hun drikker vel når hun er sulten.. hvor lang tid tar det mellom deres små spiser.? spiser dem like mye hver gang??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå