Gå til innhold

da har jeg vært en tur på føden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JM på føden er utrolig oppgitt over fast legen min....

Nok en gang har jeg blitt slengt frem og tilbake som en kaste ball. sliter fortstatt med masse smerte i magen og ryggen, legen har tidligere ment at det er pga en uvi som jeg ikke blir kvitt. Men etter en urin prøve i dag så trodde legen kanskje det var en sopp infeksjon, (Har slitt siden oktober!!!!!) Hvorfor må det gå 9mnd før dem tenker to ganger. jeg har vært hos legen Xantall ganger pga smerte. I stad når jeg var hos legen ville ho kjenne på babyns leie, da var ho brått veldig usikker på hvordan ho lå, begynnte å snakke om sete leie og tverrleie. merket jo da at jeg fikk litt høy puls, for termin er til torsdag, og han har ligget med hode ned di siste ukene. Så jeg har slått meg til ro med normal fødsel. Ho sendte meg iallefall til føden for å sjekke leie da. JM der ble litt oppgitt, å rådet meg til å bytte lege. For hvis min lege ikke klarte å kjenne att babyen fortsatt (til min store lettelse) ligger med hode ned, så burde ho ikke hatt gravide pasienter, JM synes også att jeg har fått dårlig oppfølging ang den "uvi" jeg liksom har, ettersom dette kan spre seg til nyrer å sånn!

måtte bare få det ut, er litt oppgitt nå, å sinnsykt sliten etter alt dette styret fordi jeg har en utrolig dårlig lege!!!!!!!

gjett om jeg skal bytte lege a!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Ja godt at du fikk en skikkeig sjekk i dag, da!

Jeg måtte og bytte lege i forrige sv.skap pga en dustelege.

Du finner sikkert en ny og trivelig en :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...