Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har nylig sluttet med bleie, å hennes venninde i samme situasjon får tisse overalt ute. I byggefeldtet bor vi veldig tett, å jeg har alltid irritert meg over de som lar barna tisse i gresset der naboens baby ligger å ruller og koser seg like etterpå... hadde vært fint med litt innspill på dette. Jeg vet jeg er litt prippen på slike ting, men er det vanlig å la småtassser tisse overalt når det er kort vei hjem til do.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når barna slutter med bleie må de jo lære å gå på påtta når de må tisse, de lærer jo ikke si i fra vist de bare tisser der d passe liksom.

Skrevet

Synes ikke det er greit at de får tisse "overalt", men løper heller ikke hjem m småen hver gang han må. Da går vi heller bort i et buskas og så får han tisse der, ikke der folk ferdes. Småen her må fryktelig fort når han først må, så har t.o.m kjøpt meg en "hunde-bæsj-rull" m plastposer... kjekt å ha... må man så må man....

Skrevet

Her i huset holder vi på å slutte med bleier nå, prøver iallfall.. Vi har noen busker, kratt i hagen som ingen ferdes i. Og rekker han ikke do eller potte så får han tisse der. vi har med potta ut i hagen, men hvis han leker ( sandkassa står rett ved de kratta) så løper han bort dit å tisser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...